ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מבצע ספא

יש דברים שלא יקרו, כל עוד הם עולים כסף. המשפט: It’s a free country, baby"" לאו דווקא מתקשר לישראל, אולם כל עוד אנו מעוניינים לפרגן לעצמנו יום כיף או בילוי בספא, אנו חייבים לקחת צעד אחד לכיוון של זה כדי שזה יקרה. אין דברים בחינם, אולם יש מבצע ספא בכל זמן נתון, שעליו כדאי להתעניין, הרי מבצע ספא הוא הדרך המופלאה למשיכת לקוחות ולטיפול חווייתי, כאשר אתם מחליטים איך תיראה בדיוק החוויה שלכם על פי סוג חבילה, עיסוי או טיפול.

קהל יעד למבצע ספא
היות ובכל רגע נתון ישנו מבצע ספא כל שהוא שמוצע לקהל הרחב, תמיד יהיה מבצע אשר מקל על קהל יעד מסוים כדי למשוך פלחים שונים מהאוכלוסייה וכדאי להתעניין תמיד מה הוא. קבוצה שמעוניינת להגיע לספא או זוג אוהבים שמעוניין בטיפול זוגי בספא, טיפול ליחיד שמגיע לחידוש כוחות או איש עסקים שרוצה לשמור על אנרגיות במהלך היום. ניתן למצוא מבצעים שמתעדכנים באופן תדיר דרך אתרי האינטרנט, על גבי תלושים או הטבות קבועות שניתנות לבתי עסק או ללקוחות פרטיים ועוד. המבצע יכול להיות גם כרטיסיה של מספר טיפולים אשר עם סיומה תוכלו לקבל עיסוי חינם. מבצעי ספא יכולים להעניק לכם בתוספת מחיר לבד מהטיפול ארוחות בוקר או בילוי במתקני הספא במחירים מוזלים יחסית.

מחירי טיפולים בספא
הנחה מסוימת המוענקת לכם באחוזים יכולה להגיע לחיסכון של עשרות ואפילו מאות שקלים, לדוגמה – כשניתנים לכם 10% על עיסוי בודד או על חבילה שלמה, רצוי לקחת את החבילה משום שבטיפול אחד מושלם תוכלו לחסוך עשרות שקלים יותר. ניתן לשדרג את מחירי המבצע של הספא לביקור הכולל ארוחה, לינה ועוד הצעות כפי שניתן למצוא דרך הספא כך שיישארו מוזלים באופן יחסי כל עוד כבר קיבלתם את ההנחה.
מפת אתר | צור קשר