ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מבצעים

חג, יום נישואין, יום הולדת, או סתם כשבא לך לפנק מישהו יקר ואהוב, עומדות בפניך האופציות השונות אשר חלקם בנאליות ומוכרות כגון יום כיף בסרט או מסעדה כלשהי, אך על מנת להפוך את היום החשוב לאירוע בלתי נשכח, ממנו אהובכם יהנה ללא צל של ספק כדאי לבחור בפינוק מרגיע ומושקע אשר יעשה את העבודה במרגוע ושקט לגוף ולנפש. יום הפינוק המוצע הוא ללא ספק יום מפנק באחד ממרכזי הספא המציעים שלל רב של שירותים מפנקים החל מטיפול מסאג´ מפנק וכלה בג´קוזי חמים וחמאם טורקי מענג.

יום פינוק במבצע
יום פינוק זוגי או קבוצתי אינו חייב להיות יקר באופן מוגזם. מרכזי ספא רבים ברחבי הארץ מציעים מבצעים רבים אשר הופכים את היום המענג גם למשתלם מבחינה כלכלית. מרבית ממרכזי הספא מציעים חבילות יום כיף הכוללות טיפול מסאג´ לבחירתכם, לאחר מכן בילוי בסאונה חמה וקרה ולאחר מכן ארוחה קלה או בקבוק יין צונן, חבילות אילה מוצעות במחירים שווים לכל נפש מה שהופך אותן רלוונטיות לכל אחד.

אילו סוגי מבצעים קיימים?
 ישנם מגוון גדול של מבצעים ומחירים של חבילות ספא או טיפול ספא יחיד. המחירים משתנים בהתאם לסוג הטיפול שאנו בוחרים והתוספות שאנו מבקשים. מחיר החבילה הכולל את כל המרכיבים על פי בחירתכם ויותאם על פי העדפותיכם האישיות

מפת אתר | צור קשר