ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בר חמצן

בחיי היום יום אנו לוקחים לריאותנו אוויר מזוהם המגיע מפיח המכוניות או פליטת הגזים מהמפעלים, האוויר שאנו נושמים פוגע בבריאותנו ומכיל רמת חמצן נמוכה. החמצן הוא היסוד החיוני ביותר לאדם ובלעדיו הוא אינו יכול להתקיים, החמצן מייצר כ-90% מאנרגיית החיים של הגוף ולכן הוא חשוב מאוד לתפקוד הגוף ולאריכות חיים. כיום המצב הוא שכמות החמצן בגופם של רוב האנשים נמוכה מכמות החמצן הדרושה לחילוף חומרים תקין, רמות אנרגיה גבוהות ובריאות תקינה ודבר זה יוצר רגישות למחלות.  

מה זה בר חמצן?
בר החמצן של מועדון הספא שלנו הוא מקום בו ניתן לנשום חמצן נקי וטהור, בעזרת מערכת מתוחכמת המפיקה כ-90% חמצן ומאפשרת למשתמש לנשום חמצן בכמות הגדולה פי 5 מכמות החמצן המצוייה באוויר. מחולל החמצן הנמצא במכונה מסנן את האוויר הנכנס מחנקן וגזים אחרים הנמצאים באוויר. לאחר מכן לחמצן נטול הריח מוכנסות תערובות ארומטיות המכילות מרכיבים טבעיים כגון לנבדר, תפוזים, תמצית אקליפטוס וכו´ וכך מגיע אל המשתמש חמצן נקי בריחות משכרים.

מה נותן הטיפול בחמצן?
הטיפול בבר החמצן מנקה את הגוף מרעלים, מחזק את המערכת החיסונית, מעלה את רמת האנרגיה, מרגיע את השרירים ואת מערכת העצבים, מסייע למערכת העיכול, מחדש את תאי העור וכך עוזר לעכב את תהליך ההזדקנות, משפר את הזיכרון ורמת הריכוז, מכיל תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי סרטניות ומפחית את הסיכון להתקפי לב.

נשמח להפנות אתכם למאמרים בנושא:
טיפול גוף וקוסמטיקה

מפת אתר | צור קשר