ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא

כשרוצים להתפנק באמת, להירגע מכל לחצי היום יום ולחדש אנרגיות הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת טיפולי ספא. כל טיפול עובד על הרקמות, מסיר את תאי העור המתים ומחדש את העור כך שהמטופל יוצא עם תחושה רעננה ועור צעיר וחלק. בספא מגוון רחב של טיפולים העובדים כל אחד על כל השרירים בגוף, משחררים את הכיווץ שנוצר מהעבודה והמתחים היום יומיים ומעניק אנרגיות הממלאות את הגוף והנשמה.

להיטען מחדש
כל אדם צריך מדי פעם להטעין את עצמו מחדש באנרגיות הנותנות לו כוח, רוגע ושלווה ומרחיקים אותו מהמציאות היום יומית. חיינו הם עמוסי מתחים ולכן יש חשיבות רבה ללקיחת פסק זמן המוקדש כולו לעצמכם ולחידוש מצברי הנפש. ידוע כי מצב נפשי משפיע רבות על המצב הבריאותי ולכן בכדי להבטיח חיים ארוכים ומאושרים יש לפנק את הגוף מדי פעם בעיסוי מרגיע ומרענן.

מהם הטיפולים הקיימים?
בספא מגוון רחב של טיפולים הנעשים על ידי מעסים מקצועיים ובעלי ניסיון. בין מגוון הטיפולים ניתן לבחור בין עיסוי שבדי מלווה בשמנים ארומטיים, עיסוי תאילנדי המפעיל כוח על כל השרירים התפוסים, עיסוי באבנים חמות שמחמם ומרגיע את הגוף וטיפולי רפלקסולוגיה המשפיעים דרך נקודות לחיצה על כל חלקי הגוף

מבחר הטיפולים שלנו:

עיסוי שבדי
- במאה ה-18 נהוג היה לערוך עיסוי זה על מנת לחמם אנשים החוזרים מהקור, העיסוי מתבצע בתנועות לישה המניעות את הרקמות, ממריצות את מחזור הדם ומעלות את קצב חילוף החומרים של הגוף. בעיסוי זה משתמש המטפל אשר עבר הסמכה על ידי קורס עיסוי שבדי בשמנים חמים וריחניים ומתאים את עוצמת הלחיצה לבקשתו של המטופל.

עיסוי שבדי טרמי- בעיסוי הטרמי משתמש המטפל בטכניקת העיסוי השבדי בו משולב שמן חם ועוצמת לחיצה לפי בקשת המטפל עם כרית "סובא" המחממת את איזור הבטן וגורמת להקלה ושיפור בתפקוד מערכת העיכול.

עיסוי רקמות עמוק- בעיסוי זה משתמש המטפל בלחיצות עמוקות וחזקות לאורך השרירים החודרות לרקמות העמוקות של הגוף ומשחררות התכווצויות ולחצים פיזיים ונפשיים. טכניקה זו מתאימה במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית ועוזרת לטיפול בכאבי ראש, כאבים בגב התחתון ותחושת נימול.

עיסוי באבנים חמות- שיטת עיסוי אינדיאנית המשלבת אבני בזלת ייחודיות האוגרות בתוכן חום. בטיפול מונחות האבנים על איזורי מתח בגוף המטופל ומשולבות תנועות לישה ארוכות ואיטיות המשפיעות על כל מערכות הגוף ויוצרות תחושה אנרגטית ומפנקת.

עיסוי ארומתרפי- שיטת עיסוי מפנקת ועדינה המשלבת את עוצמתה של אמא אדמה. בעיסוי נעשה שימוש בשמנים ארומתיים, שמן זרעי ענבים וקומפרסים חמים העוזרים בסילוק רעלים, איזון המערכות של הגוף ושיפור מערכת העצבים.

עיסוי לנשים בהריון- עיסוי זה ניתן לקבל בחודשים 16-36 בלבד והוא מותאם במיוחד לנשים בהריון. בעיסוי משתמש המטפל בלישה עדינה ולטיפות העוזרות בהפגת כאבים באיזור הגב התחתון והמותניים. העיסוי ממריץ את זרימת הדם ועוזר לתחושת הכבדות באיזור הגב התחתון והרגליים.

עיסוי משולב- בעיסוי זה משולבות כמה טכניקות מבין הטיפולים המוצעים. עיסוי זה יוצר את חווית הפינוק והמרגוע האולטימטיבית.

עיסוי קונכיות חמות- עיסוי ייחודי ומפנק במיוחד המתבצע בעזרת "קונכיות הנמר" שמקורם באיי הפיליפינים באוקיינוס השקט הדרומי.

טיפולים משלימים:

פילינג גוף- בטיפול זה משתמשים במלחי ים ושמנים אתריים בעזרתם מסירים את תאי הגוף המתים על ידי תנועות עיסוי ומזינים את העור בלחות מרעננת. טיפול זה שומר על עור בריא וצעיר ועל מראה זוהר.

עיסוי קצוות- עיסוי המתמקד בכל קצוות הגוף- קרקפת, גב עליון, צוואר, כתפיים, שכמות וכפות הרגליים. טיפול זה יכול לשמש הן כטיפול משלים והן כעיסוי מלא.

עיסוי ראש וצוואר- עיסוי המתמקד באיזור הראש והצוואר ומשחרר מתחים וכאבים על ידי טכניקות לחיצה.

עיסוי קרקפת בשמן חם- בעיסוי זה מעסים את הפנים והקרקפת תוך שימוש בשמן סומסום חם המזין את השיער ומשחרר מתחים

עיסוי כפות רגליים בשמן חם- טיפול המשלב טכניקות של רפסולוגיה עם שמן חם המסיר את כל לחצי היום על ידי לחיצה על נקודות מפתח ועיסוי מפנק בשמן.

טיפולים ייחודיים מהמזרח הרחוק:

טווינא- פירוש המילה טווינא מתאר את צורת הטיפול טווי (למשוך) ונא (לתפוס) . שיטה זו מתמקדת בזרימת  אנרגיית צ´י ושואפת לאיזון הרמוני בין גוף ונפש, הטווינא הינה חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית-מסורתית-הוליסטית. בטיפול זה משולבות טכניקות עיסוי לרקמות הרכות יחד עם לחיצות בנקודות מסוימות בגוף בהן זורמת האנרגיה.

שיאצו- הרפואה הסינית מאמינה כי כל בעיה רפואית מקורה בחוסר איזון הנוצר על ידי חסימה אנרגטית. פירוש המילה שיאצו הוא לחץ-אצבע וזה מבטא את צורת הטיפול, בשיאצו נלחצים ערוצי האנרגיה בגוף על ידי האגודלים, כפות הרגליים ואף הברכיים והרגליים. הלחיצות הקצובות משולבות במתיחות עדינות המעניקות תחושת רוגע ורפיון מוחלט.

עיסוי תאילנדי- שיטת טיפול זו מבוססת על עקרונות היין-יאנג ועוזרת לאיזון "אנרגטי" בגוף ולהרגעת הנפש. הטיפול נעשה על ידי עיסוי ולחיצות איטיות באיזורי הרקמות הרכות, הגידים והשרירים, מתיחת הגוף ותרגילים העוזרים בהמרצת מחזור הדם. בטיפול זה משתמש המטפל בידיו ורגליו ומפעיל כוח על מנת להביא את המטופל ושחרור מלא והרגשת רעננות.

רפסולוגיה- שיטת טיפול עתיקה המבוססת על לחיצות בנקודות מסוימות ברגל אשר משקפות חלקים בגוף. לפי הרפסולוגיה לחיצה על נקודה ברגל מביאה לשחרור אדרנלין לזרם הדם המשחרר את החלק בגוף אליו היא מובילה. את הטיפול מומלץ לקחת בסדרה של 5 טיפולים ובכך לאזן ולשחרר לחלוטין את כל חלקי הגוף.

איור וודה- מטרתו של טיפול זה הוא להביא את הגוף למצב של "הארה" - הרמוניה ושלמות של הגוף והנפש. בטיפול זה משתמשים בעיסוי איטי ועדין תוך כדי נסיכת שמן סומסום חם לאורך הגוף ולבסוף נסיכת שמן על איזור העין השלישית. עיסוי זה משרה רגיעה עמוקה על הגוף, הנפש והמוח ועוזר להבראת הגוף.

נשמח להפנות אתכם למאמרים בנושא:
טיפולי ספא
טיפול ספא – שילוב של בריאות והנאה
טיפול ספא באבנים חמות


מפת אתר | צור קשר