ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אירועים בספא

אין מקום יותר טוב לחגוג בו אירוע מאשר בספא, הספא מציע יום מושלם ממנו כל אורחי האירוע יהנו ומספק חוויה בלתי נשכחת. ספא הוא המקום האולטמטיבי לאירועים מכל סוג ומציע חוויה שתתאים לכולם גם אם אורחי האירוע שונים באופיים. אירועים בספא הם מיוחדים ובלתי שגרתיים ולכן הם הבחירה המושלמת לאלו שרוצים לצאת מהשיגרה ולערוך אירוע של פעם בחיים.

מה חוגגים בספא?
בספא ניתן לחגוג כל אירוע בין אם קטן או גדול ובין אם רומנטי או סתם בשביל הכיף. אירועים בספא אינם מוגבלים וניתן לערוך בהם כל דבר העולה על הדעת. אנו מציעים חבילות ספא מפנקות לימי הולדת, יום נישואין, יום כיף לעובדים או הצעת נישואין. לכל אירוע את האופי שלו ולכן דואג הספא לאווירה הנכונה שתתאים לכמות האנשים ולסוג האירוע המדובר.

למה דווקא אצלנו?
GSPA ספא הוא המקום המושלם לאירועים, צוות הספא המקצועי שלנו ילווה כל אירוע גם עד השעות הקטנות של הערב ויציע לחוגגים יום כיף ממנו יוכלו להנות יחדיו באווירה מרגיעה ומרעננת. כל אורחי האירוע יוכלו להנות מעיסוי מפנק ממגוון טיפולי ספא המוצעים במקום, לטבול באמבטיית מלחים ממריצה ולהנות יחדיו בבר החמצן. כמו כן לרשות המוזמנים יעמוד בר משקאות מלא, קייטרינג עשיר, מסכי פלזמה ומערכת סראונד וכן פינות ישיבה ומרפסת המשקיפה אל נופו המרהיב של הים.

 

נשמח להפנות אתכם למאמרים בנושא:
מהו המקום הטוב ביותר למסיבת רווקות?
הזמנת ספא

מפת אתר | בתי ספר לעיסוי |  צור קשר