ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ברגע האחרון

על טיסה ברגע האחרון ודאי שמעתם, על מקום במלון ברגע  האחרון גם ודאי שמעתם, אבל על ספא ברגע האחרון שמעתם? כן, קיימת כזו חיה והיא אפילו מומלצת בחום בעיקר לספונטנים שבינכם.

מה זה ספא ברגע האחרון?
ספא ברגע האחרון הוא פינוק ספא, בין אם זוגי ובין אם אישי, הכולל מגוון עיסויים מפנקים בחדר אישי ורגוע , שימוש במתקני הספא,יום שלם של פינוק מלטף. ספא ברגע האחרון מתאים למי שאוהב את עצמו ורוצה לפנק את עצמו, מי שמעריך את העבודה היומיומית הקשה ורוצה לפנק את עצמו בהפתעה- כי זה ברגע האחרון.

ספא ברגע האחרון הוא בדיוק כמו ספא רגיל, החוויה היא אותה חוויה בדיוק: מקום קטן ואינטימי מואר ע"י נרות ריחניים, מוסיקה נעימה הבוקעת ברקע, צוות מקצועי מפנק, מבחר עיסויים רחב לבחירה, כגון: פילינג, שיאצו, רפלקסולוגיה, 4 ידיים, אבנים חמות, עיסוי פנים, עיסוי קרקפת, טיפול פנים, מסאג´ עם דגש לאיזורים הכואבים , ועוד ועוד.

ניתן להוסיף לפינוק הזה גם אמבט שמנים ארומטיים ולשדרג זאת עם יין אדום או לבן, לפי הטעם ואפילו פינוקי פירות או שוקולדים כי השמים הם הגבול.ההבדל היחיד בין ספא מוזמן מראש לבין ספא ברגע האחרון הוא המחיר, כי כיאה לכל "מבצעי הרגע האחרון", גם בספא הסידור דומה.
אז למה אתם מחכים? אולי יש מקום פנוי במיוחד בשבילכם ולבני זוגכם.

מפת אתר | צור קשר