ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חמאם טורקי

איך שאתם אוהבים את החיים הטובים, איך שאתם אוהבים ניקיון, איך שאתם אוהבים שמפנקים אתכם-ואתם צודקים בהחלט. אין מי שלא אוהב הרגשת נקיון ובטח ובטח אין מי שלא אוהב שמפנקים אותו.

מהו החמאם?
החמאם מקורו בטורקיה,הוא מקום אותנטי המחבר בין הגוף לנפש. מטרתו של החמם הטורקי הוא לטפל בשירים תפוסים, להרגע ולהנות. בשעה שאתם יושבים להנאתכם בחמאם אתם מקבלים פינוק זוגי או יחידני מכף רגל ועד ראש, פינוק הכולל סבון המקרצף את כל גופכם, אוירה של חו"ל ,צוות שדואג לפנק אתכם כמו שרק אתם אוהבים, העיסוי שניתן כולל מספר דרגות, העיסוי המשחרר שהוא חזק יותר והעיסוי המרגיע שהוא מתאים לאוהבי העדינות מבניכם.

 בחמאם הטורקי ניתן גם לקבל גם חבילות ספא או פילינג גוף ופנים. אין דרך טובה יותר להרגיש טוב עם עצמך מחמאם טורקי, נוסף על הפינוי שתקבלו שם, נוסף על הנעלייםהנוחות והחלוק שתקבלו ידאגו לכם גם למשקה מרענן, תה מסורתי עם קוביות תה מסורתיות, חימום החדר בטמפרטורה הנכונה וכל שנותר לכם לעשות הוא רק לבוא ולהתמכר לפינוק שמגיע לכם. ניתן להזמין חבילות זוגיות ועדיין כל אחד מבני הזוג יכול להחליט אילו טיפולים מתאימים להם יותר. כמובן שלכל החגיגה מצטרפת גם האוירה מסביב, מוסיקה נעימה, צוות מפנק, ניחוח נעים של סבון ונקיון ושמחה באויר.

מפת אתר | צור קשר