ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לבנות

בנות רוצות רק לעשות חיים, זה לא רק משפט משיר אלא מציאות שכל בחורה תסכים לאשר. בנות אוהבות להינות מהחיים, אוהבות שיפנקו אותן ויטפלו בהן וכמובן אוהבות להרגיש כמו מלכה או כחלק מכל אותם עשירים ומפורסמים. אם גם אתן רוצות לעבור יום של כיף אמיתי, יום בו תרגישו כיצד אתן נמצאות באור הזרקורים ויום שמוקדש כולו רק לכן אנו מזמינים אתכן ליום כיף בספא.

ספא לנשים
ספא הוא המקום המושלם ביותר לנשים, כבר מהרגע שנכנסים ניתן להריח את ריחות השמנים אתריים, להינות מאור הנרות הרומנטי ולעבור לחלוק לבן ומפנק. כל הדברים הקטנים הללו הם מה שמשמחים את ליבה של כל אישה וגורמים לה להרגיש תחושת אופוריה שאף גבר לא יוכל להבין. מכוני הספא מבינים את רצונן של הנשים ולכן הוא דואג שכבר מההתחלה תרגישי את החוויה של הספא ותכנסי לעולם של פינוק ומרגוע.

ממה ניתן להנות בספא?
יום כיף צריך להיות יום שלם ולא רק כמה שעות ולכן אנו מציעים לך לקחת את חבילת הספא המלאה המאפשרת לך להינות מכל הייתרונות שספא מציע. בספא תוכלי להנות ממסאג´ מפנק לבחירתך ולשלב אותו עם מסאג´ משלים כגון עיסוי ראש או רפסולוגיה ואף תוכלי לטבול בג´קוזי תוך שאת לוגמת יין ומאזינה למוסיקה מרגיעה המכניסה כל אחת לאווירה הנכונה. בסופו של היום בספא תצאי עם עור נקי וזוהר ועם הרגשה של מיליון דולר

וטיפ קטן לסיום: אם מתחשק לכן לפלפל את היום עם משחק יחד עם החברות הכי טובות, בקרו באתר 99 דרכים. מגוון משחקי קלפים לשיחות מצחיקות ושנונות. 

מפת אתר | צור קשר