ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בשבת

מעוניינים להתפנק לכם ביום שבת באחד ממרכזי הספא? מחפשים לעבור שבת פינוק במרכז ספא? הגעתם למקום הנכון בהחלט!. יום שבת הינו יום אידיאלי לטיפול ספא. אם חיפשתם ספא בשבת, אנחנו התחנה הסופית שלכם לטיפול המהנה ביותר ביום שבת.

אז למה דווקא ספא ביום שבת?
זה ברור כשמש שיום שבת זה מנוחה וספא זה מנוחה גם ועל כן ספא ושבת הולכים יחד היטב. ביום שבת תוכלו לעבור חוויה טיפולית מעצימה שתאפשר לכם לשחרר את גופכם ונפשכם כאחד. יום שבת הוא יום של אהבה, יום של רומנטיקה ועל כן תוכלו דווקא ביום הזה להתפנק במרכז ספא.

שבת בבוקר, שבת בצהריים או שבת בערב?
תלוי בכם, שאלו את עצמכם שאלה קטנה: מהם הרגעים הכי רגועים שלכם במהלך יום שבת?, השתדלו להזמין את טיפול הספא לשעת המנוחה הטבעית שלכם – כך שתוכלו להירדם לכם במרכז הספא ולעבור ברוגע ובהנאה את הטיפול לו כל כך חיכיתם.

איזו חבילת ספא לקחת ביום שבת?
זה מאוד תלוי בכם בסופו של דבר. אלו שמחפשים לנוח ולהרגע באופן שלו ביום שבת – ירצו לעבור טיפול עדין כגון עיסוי שבדי או אחד מהעיסויים העדינים שלנו. אחרים שרוצים שבת קצת יותר סוערת – יבחרו בטיפולים יותר "חזקים" כגון" עיסוי רקמות עמוד או עיסוי תאילנד.

אז מה עושים כדי להזמין ספא בשבת?
מתקשרים עכשיו לשירות ההזמנות שלנו או משאירים את הפרטים הרלוונטיים בדף צור הקשר וקובעים טיפול ספא אישי ואינטימי ליום שבת הקרוב ביותר.

מפת אתר | ספא |  צור קשר