ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא וארוחה

מחפשים ספא וארוחה? כדאי שתקשרו ותשאלו אותנו על המבצעי ספא וארוחה שלנו. מבצעי ספא וארוחה מאפשרים לכם להתפנק אצלנו במרכז הספא ולקבל בנוסף לטיפולי הספא המסורתיים אצלנו במרכז הספא גם ארוחה טעימה ומתאימה לטיפולים אותם עברתם.

למי מתאים ספא וארוחה?
ספא וארוחה מתאים בעצם לכולם! זוגות שהגיעו ליום רומנטי ישמחו לקבל טיפולי ספא עם ארוחה רומנטית. ספא וארוחה מתאים גם לכל אלו שמגיעים לטיפולי ספא בבוקר ורוצים לאכול ארוחת בוקר מזינה שתשתלב בצורה הטובה ביותר לטיפולי הספא אותם הם עברו או יעברו אצלנו.

איך מקבלים אצלנו ספא וארוחה?
פשוט מאוד, מתקשרים ושואלים על טיפולי הספא וארוחה שלנו. נשמח לתת לכם את כל המידע על  החבילות ספא שלנו שכוללות ספא וארוחה. – תוכלו גם להירשם למועדון הלקוחות שלנו ולקבל מידע עיתי על מבצעי הספא וארוחה שלנו.

למה חשוב כל כך לאכול אחרי טיפול ספא?
טיפולי ספא בדרך כלל אורכים כמה שעות וגורמים בין היתר לרעב. חשוב לאחר הארוחה לאכול אוכל מזין ובריא. הימנעות מאכילה במצב זה יכולה לגרום לחוסר נעימות. על כן אנו ממליצים לסיים את הטיפול במרכז הספא בארוחה כיפית ומהנה.

התעזרו לי למצוא מסעדה טובה אחרי טיפול הספא?
בוודאי שכן! נוכל להמליץ לכם על מסעדות יוקרתיות ליד מרכז הספא שאותם מצאנו כמומלצים וכדאיים עד מאוד. התקשרו מראש ושאלו אותנו – ניתן לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא.

מפת אתר | צור קשר