ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי שבדי

העיסוי השבדי הינו מסאז´ הנעשה על ידי מגוון טכניקות המשלבות הרגעה של שרירי הגוף באמצעות הפעלת לחץ עליהם כנגד עצמות ושרירים עמוקים יותר, תוך עיסוי בכיוון זרימת הדם אל הלב. בעוד שהמצאת השיטה יוחסה בעבר לרופא בשם פר הנדרקי לינג שחי בשבדיה במאה ה-19, כיום הסברה הרווחת היא שהשיטה פותחה שנים רבות קודם לכן ואף לא בשבדיה, ועל כן מן הראוי לכנותה כ"מסאז´ קלאסי".

אז מהו בעצם מסאז´ שבדי?
המסאז´ השבדי משלב מספר סוגי עיסוי- ליטוף, עיסוי עמוק באזורי השרירים, חיכוך היוצר חימום של רקמות העור, הקשות קצביות בשרירים ובשכמות, לחיצות ישירות על שרירים ובצד עמוד השדרה ותנועות מהירות של הידיים לשחרור וחימום השריר המכונות "רטט". כך, טיפול מסאז´ שבדי בספא כולל במהלכו תנועות שעשויות להיות איטיות ועדינות, אך גם חזקות ונחושות- כל זאת בהתאמה אישית לצרכי המטופל והעדפותיו.

מהן מטרותיו של העיסוי השבדי?
מטרותיו העיקריות של העיסוי השבדי (הנלמד במסגרת קורס עיסוי שבדי) היא להמריץ את זרימת החמצן בדם ולשחרר רעלנים מתאי הגוף והשרירים. בנוסף, העיסוי השבדי שם דגש גם על הפן המנטלי של הטיפול, כך שמעבר להשפעות הטובות שהוא מעניק למערכות הגוף השונות כגון מחזור הדם וחילוף החומרים, הוא מספק גם הנאה רוחנית ותחושה מרגיעה ומרעננת. טיפול בעיסוי שבדי בספא, הנעשה על ידי מומחים בתחום, מעניק חוויה מפנקת ומענקת לכל אדם בכל גיל ובכל מצב בריאותי.

האם עיסוי שבדי מזכיר עיסוי רפואי?
בכללותו, אכן מדובר בפרקטיקה שמאוד מזכירה את העיסוי הרפואי וכן עיסוי לספורטאים.
ועם זאת, חשוב לציין שבמידה ואתם מחפשים אחר עיסוי רפואי או עיסוי ספורט, הרי שיש לדעת כי מדובר בפרקטיקות דומות-שונות, ובהן המטפל או המטפלת יודעים כיצד לבצע מניפולציות על השרירים בהתאם להוראת רופא או בהתאם לתלונה של הספורטאי על האזור הכאוב.
עיסוי רפואי נועד לספק מענה שיקומי, ואילו עיסוי ספורטאים נועד לספק מענה שיקומי וכן למנוע את היתכנותן של פציעות ספורט.
מפת אתר | קורס עיסוי שבדי |  צור קשר