ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מסיבת רווקים

חבר טוב שלך מתחתן? למה לא להפתיע אותו במסיבת רווקים שונה ומיוחדת, משהו מקורי שעוד אף אחד לא עשה? אצלנו אתה יכול לארגן את מסיבת הרווקים המושלמת והמרגיעה ביותר, בשביל החתן המיועד הלחוץ. אנחנו מזמינים אתכם לבוא להירגע, להתפנק, להשתחרר ובעיקר לשכוח מכל הדאגות, רגע לפני המסיבה הגדולה המיועדת.

אז מי אמר שרק לנשים מגיע?
אצלנו תוכלו להינות מיום מפנק שיתחיל מהרגע הראשון שתכנסו לספא. תתחילו עם משקה מרענן, תתפנקו באחד ממגוון טיפולי המסאז´ הרחבים שלנו בשעה שלמה של רוגע ושקט. מי החליט שרק לנשים נותר לפנק את עצמן במסיבת רווקות? באפשרותכם לבחור באחד המעסים המוסמכים שלנו, שרואים בעדיפות ראשונה את ההנאה המקסימלית שלכם מ טיפולי הספא שלנו. בהמשך, תבחרו להתרענן במתקני המרכז המגוונים שאנו מציעים החל מג´קוזי רחב ומפנק ועד לבילוי משותף של כל החבר´ה בפינת השאנטי שלנו, בליווי כוס יין להירגעות מוחלטת.

זמן איכות עם החבר´ה
לאחר שנרגעתם ונחתם, את היום המפנק תוכלו לסיים בארוחת צהריים או ערב לבחירתכם. תחגגו לחתן המיועד עם הרבה אוכל ואווירה טובה, לאחר שעברתם יום מרגיע במיוחד, תיהיו משוחררים לגמרי ותכנסו לאווירת המסיבה. ניתן בהחלט לשלב את יום הפינוק של מסיבת הרווקים עם כל מיני פעילויות או משחקים שאתם רוצים להכין לחתן המיועד ואנו בספא יותר מנשמח לבנות את הקרקע לאווירה משוחררת, כייפית ובעיקר חווייתית עבור כל הרווקים ובמיוחד עבור החתן- כדי שזו תהיה חוויה שהוא באמת לא ישכח.

מפת אתר | צור קשר