ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא קסום

יש הטוענים כי הסוד הישיר לאושר אמיתי הוא פסק זמן מחיי השגרה היומיומית ולהתפנות ליום שלם של שקט, רגיעה ושלווה אמיתית כשעיקר תשומת הלב שלכם מופנת לאהוב ליבכם או אדם קרוב אחר וכמובן לעצמכם. את היום החשוב הזה יכול שאנו נבחר לבלות בבית או בטיול מהנה בטבע, ואפשר שניבחר להתפנק בצורה אחרת, וניבחר ביום פינוק מרגיע במיוחד במרכז ספא בו נהנה משלל של פעילויות מהנות, מרגיעות וממלאות מצברים.

יום ספא רגוע וקסום יכול שיהיה  רומנטי במיוחד באם נבחר בחבילת ספא רומנטית ומיוחדת בה נהנה מעיסוי לבחירתינו, בין אם מדובר בעיסוי שמנים ארומטי או לחילופין בעיסוי אבנים חמות אשר מעניק לגוף תחושת חמימות ושיחרור מלא. מאסגים שונים מתמקדים בחלקי גוף שונים ויוצרים שיחרור לשרירי הגוף והרגשת נוחות מיירבית לאורך זמן.

כיום קיימים בארץ מספר גדול של מכוני ספא המציעים קשת רחבה של שירותים שונים ואיכויות ספא שונות.  ועל כן בעת הזמנת יום ספא מומלץ במיוחד לבחון את השירותים אותם מציע הספא – האם מציע הספא חמאם טורקי? האם מציע הספא טיפול רפלקסולוגיה? וכו.. כמו כן חשוב לציין כי קיימים כיום מסצעים לספא רומנטי ועל כל אין צורך לשלם מחירים גבוהים. תהנו!

מפת אתר | צור קשר