ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפול באבנים חמות

 מסאז´ אבנים חמות הינו סוג עיסוי ייחודי הנעשה באמצעות אבנים. מקור הטיפול הוא אינדיאני, אך במהלך השנים נעשו שימושים באבנים למטרת תראפיה גם בתרבות היפנית, הסינית ואף הרוסית. המסאז´ מתבצע על ידי עיסוי עמוק של השריר באמצעות תנועות של לחיצה וחיכוך, אשר מאפשרים גישה וטיפול גם בשכבות העמוקות ביותר של השריר.

לאילו תהליכים גופניים גורם עיסוי באבנים חמות?
עיסוי באבנים חמות הינו עיסוי המבוצע על כלל חלקי הגוף, כאשר במהלכו ישנו שימוש באבני בזלת חמות, היוצרות שינויי טמפרטורה בין אזורים שונים בו. חשיפתו של הגוף לחום ולקור גם יחד, גורם לתגובות פיזיולוגיות המעודדות התחדשות, ניקוי, הרגעה, ריפוי וחיזוק. כך, העיסוי מאיץ ומצמצם את זרימת הדם במקומות שונים בגוף על פי הצורך, כאשר שתי תגובות עיקריות אלה מכונות "חיזוק" ו-"רפיון". בסופו של יום, הליך הטיפול מסייע בחיזוק המערכת החיסונית, ניקוי רעלים מהדם, הגברת חילוף החומרים בגוף, זירוז תהליכי ריפוי ועוד. הטיפול מומלץ גם לסובלים מכאבי גב, שרירים תפוסים ולנשים בהריון.

עיסוי באבנים חמות- הנאה ובריאות מעל לכל
בראש ובראשונה, מעניק הטיפול באבנים חמות הנאה מקסימלית וחוויה מענגת, מפנקת וייחודית. ההליך מספק תחושות עוצמתיות ורעננות מחודשת מצד אחד, ושלווה, רוגע ואיזון בין הגוף לנפש מצד שני. בספא שלנו אנו מעסיקים צוות מקצועי בעל נסיון של שנים בתחום, אשר יעניק לכם חווית עיסוי על חושית מדהימה שאין כמותה. אנו מבטיחים כי באם תנסו את מסאז´ האבנים החמות פעם אחת- לא תוכלו לחכות לפעם הבאה.

מפת אתר | צור קשר