ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאג´ אבנים חמות

מסאג´ בתוספת אבנים חמות עם מגוון שמנים זה הסוד להנאה מושלמת מעיסוי! האבנים החמות נועדו על מנת לחמם את איזור הגוף המטופל ויצירת רפיון, הרגעה וטיהור הגוף מרעלים.
טיפול באבנים חמות זוהי שיטה אינדיאנית קדומה המשלבת 42 חלוקי נחל מחוממים. האינדיאנים המציאו שיטה זו על מנת להרפות את גופם של הגברים לאחר שהיו חוזרים ממסעות הצייד.

למסאג´ באבנים חמות יש יתרונות מכל עיסוי גוף אחר בגלל השימוש באבנים החמות הפותחות את נקבוביות העור, המינרלים שבאבנים חודרים דרך נקבוביות לגוף ויוצרים  המרצה של מחזוריות הדם והאנרגיה. העיסוי מסייע לשחרור הגוף מכאבים פיזיים של השרירים. לאבנים החמות יש יכולת החדרת חום עד ל-4 סנטימטרים לתוך רקמות השרירים ויוצרת הרחבת לרקמת השריר מה שיוצר חילוף חומרים ברקמת השריר ומאפשר התאוששות מהירה.

לקוחות ספא רבים מספרים שחוויות המסז´ באבנים חמות היא חוויה אחרת. יש האומרים שטיפול עם אבנים חמות שווה לכ4 טיפולים רגילים. האבנים החמות מעניקות תחושה שונה מעיסוי רגיל בעזרת ידיים בלבד. לרוב משך העיסוי מתמשך יותר זמן מטיפול רגיל כתוצאה משימוש באבנים החמות .  אז בואו להתנסות בחוויה המענגת ולהפיק הנאה שלא חוויתם כמותה.
קורס עיסוי אבנים חמות מסמיך את המעסים והמטפלים במסאג´ זה.

מפת אתר | צור קשר