ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום זוגי

אחד הדברים החשובים ביותר לקשר זוגי תקין הוא לקיחת יום לעצמכם, הרחק מהמשפחה והילדים, יום שמוקדש כולו לחיבור מחודש בין בני זוג. יום כיף זוגי צריך להיות כזה ששני בני הזוג יהנו ממנו ויקבלו חוויה שתשאר איתם ותעלה חיוך על פנים למשך השבוע הקרוב אך קשה למצוא משהו שמתאים הן לגבר והן לאישה. אם גם אתם מעוניינים לבלות עם החצי השני אך לא יודעים היכן הרשו לנו להציע יום כיף בספא כפתרון המושלם.

מה מקבל זוג בספא?
יום זוגי בספא כולל יום שלם של פינוקים וטיפולי ספא אותם ניתן לחלוק יחדיו כזוג. חבילת ספא זוגית מתאימה במיוחד לאלו הרוצים יום שכולו רומנטיקה ומרגוע ממנו יוכלו שני בני הזוג להינות ולצאת כחדשים. כבר בכניסה תוכלו לפשוט את בגדיכם הלחוצים ולעבור לחלוק מפנק ונעים, לאחר מכן תלקחו אל חדר בו שתי מיטות עיסויים בו תוכלו לקבל עיסוי ממגוון רחב של סוגי טיפולי ספא. בכדי להעשיר את החוויה הזוגית מציע הספא כסיום ליום מושלם טבילה בג´קוזי לאור נרות בליווי מוסיקה מרגיעה וכוסות יין משובח.

למה לבחור בספא ליום זוגי?
בחירה להעביר את היום הזוגי דווקא בספא הינה טבעית ומתבקשת. אין אחד שיוכל לסרב לעיסוי מפנק לצד בחיר ליבו וליום שלם בו יקבל טיפול של מלכים. בספא אווירה רומנטית ומרגיעה אשר תוכל להרחיק אתכם מהשגרה ולהעניק לכם יום פינוק שמצית מחדש את התשוקה.

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר