ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

קוסמטיקה בO2 ספא

יום פינוק בספא הוא יום בו אנו מקדישים זמן יקר וחשוב לעצמינו לחידוש של אנרגיות ובילוי זמן איכות עם אדם אהוב. גם יום בו אנו מגיעות לקוסמטיקאית שלנו לצורך ניקוי עמוק וטיפול מקצועי בעור הפנים נחשב ליום כיף, אשר השגרה והלחצים היומיומיים לרגע נזנחים ואנו נהנים מטיפוח עצמי, שקט ורוגע אמיתי. אז למה בעצם לא לשלב בין שני הימים הללו ולהפוך את אותם טיפולים ליום שלם של פינוק הכולל עיסוי מקצועי לבחירתינו וגם טיפול פנים מקצועי שנעשה על ידי טובי הקוסמטיקאיות?

יום שכולו טיפוח- מכף רגל ועד ראש
O2 ספא מציעה לכן ולכם יום פינוק מיוחד לבילוי האולטימטיבי אשר כולל מגוון של טיפולים קוסמטיים בשילוב עם עיסוי מרענן והפתעות רבות כמו פונדו שוקולד מיוחד, יין קריר וצונן או שמפניה עשירה ומיוחדת. ביום הכיף תוכלו להנות ממניקור/ פדיקור, עיצוב גבות, בניית ציפורניים והסרת שיער בשעווה ולאחר מכן לבחור באחד מטיפולי הספא המיוחדים המוצעים ב O2 ספא.

טיפול קוסמטי בספא- לא רק לאירועים מיוחדים
נשים רבות נוהגות לפקוד את הקוסמטיקאית שלהם אחת לשלושה חודשים, ולכן שילוב של הטיפול הקוסמטי יחד עם עיסוי מקצועי הוא המתכון המושלם ליום של כיף וטיפוח.  O2 ספא מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת המשלבת טיפול יעיל ומקצועי ההופך את עור הפנים לנקי וזוהר על ידי שימוש בשיטת ה ageLOC שלנו, שיטה אשר משלבת ניקוי עמוק, טיפוח והזנה של עור הפנים. הטיפול כולל שימוש במיכשור מיוחד, ובתכשירים טבעיים ומיוחדים.

בואו להנות מיום מיוחד של עיסוי מפנק בשילוב של טיפול קוסמטי מקצועי ומיוחד המעניק לעור מראה רענן  יחד עם עיסוי מקצועי לחוויה מענגת ומעוררת לגופכם.

 

 

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר