ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק לאישה בהריון

תקופת ההריון הינה מדהימה, מרגשת וייחודית, אך לעיתים קרובות גם קשה ומתסכלת; עליה במשקל, בחילות, תחושה של אי נוחות, דאגה תמידית לקטנטן המתפתח והפרעה בלתי נמנעת בחיי היום יום הינם רק חלק מהתופעות עימן צריכה להתמודד כל אישה הריונית לאורך כמעט שנה. לא בכדי אם כן, כי רבים, הן כשמדובר בהוריה והן כשמדובר בבעלה או בחברים, מתלבטים כיצד להעניק לה פינוק מהנה שייקל עליה ולו במעט; ואם הינכם מהמתלבטים- התשובה לשאלתכם הינה פשוטה ואף מתבקשת.

יום כיף בספא מבטיח הנאה מקסימלית לאישה בהריון
תארו לעצמכם- הבחורה ההריונית החביבה עליכם מגיעה למכון הספא, משאירה מאחוריה את העולם הרועש והגועש ונכנסת למרחב שכולו אושר ורוגע. שלל מתקנים וטיפולי ספא להריון יוצעו בפניה, ארוחות ונשנושים כיד המלך וכמובן מוסיקה שלווה, ניחוחות משכרים ושקט שמוקדש לה ולה בלבד; הבחירה כולה שלה, והיא מלכה ליום אחד בלתי נשכח..

יום פינוק בספא- כי לכל אישה בהריון מגיע
יום כיף בספא מספק עבור כל אישה בהריון חוויה רב חושית שיתרונותיה, על אלה הפיסיים ועל אלה המנטליים, הינם רבים מספור. כמובן שטיפולי הספא מותאמים אישית עבור כל אישה הריונית בהתאם למצבה הרפואי, דרישותיה, צרכיה וטעמה האישי. יצוין, כי את יום הטיפולים ניתן לרכוש עבורה בלבד, לזוג ואף למספר חברות. אז העניקו לבתכם, אשתך או חברתך הטובה יום כיף בספא- והבטיחו עבורה מתנה מושלמת.

מפת אתר | צור קשר