ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

שובר מתנה לספא

בין אם מדובר ביום הולדת לבן זוג או לחברה, ליום נישואין או  לכל מתנה אחרת תמיד נשקיע מחשבה רבה במציאת המתנה האידאלית לאותו אדם מיוחד בחיינו ...מתנה שתתאים לאדם שאנחנו אוהבים כמו כפפה ליד.כולנו שקועים בטרוף הזה שנקרא חיי יום יום וכולנו צריכים הפוגה מאותו טרוף...מה יותר טוב משובר מתנה לספא- זוהי המתנה האולטימטיבית לכל אדם.

מה כולל שובר מתנה לספא  ?
שובר מתנה נבחר בהתאמה אישית לאדם החוגג ,תוך התייחסות לאופי הפעילות היומי של החוגג. השובר כולל טיפולי עיסוי משתנים החל מעיסוי בשמנים ארומטיים, עיסוי רקמות עמוק , עיסוי באבנים חמות או אפילו שילוב של כמה סוגי טיפולים יחדיו. בנוסף למגוון חבילות הספא שאנו מציעים ניתן לשלב בשובר מתנה גם טיפולי פנים , אמבט שמנים, כוס יין ארוחת בקר ועוד.שובר המתנה נוח לשימוש ומאפשר לחוגג המאושר לקבוע בעצמו מתי נוח לו להגיע.

מרגע הכניסה למתחם הספא היוקרתי שלנו כבר מרגישים שקט ונינוחות שאין להם תחליף. אורות עמומים, מוזיקה נעימה ומרגיעה ויחס חם ואישי ילוו את החוגג לאורך כל החוויה.צוות מיומן ומקצועי ילוו את האורח לאזור הטיפולים שעוצב בקפידה על מנת להעניק את האווירה האידאלית  .שובר מתנה לספא הוא מתנה אידאלית שעוטפת את החוגג ויוצרת יום מיוחד וחווייתי לכל רגע מיוחד בחיים.

מפת אתר | צור קשר