ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בפתח תקווה

פתח תקווה, הלא היא אם המושבות, הינה השישית בגודל אוכלוסייתה בישראל. העיר, הממוקמת במחוז מרכז, נוסדה כמושבה אי שם בשנת 1878 וכיום מהווה את אחד ממרכזי התעשייה, התרבות והבילוי הבולטים בישראל. לא בכדי, אם כן, כי תושביה ושכניה הרבים כגון הוד השרון, ראש העין וקריית אונו, היוו כר פורה להקמתם של מכוני ספא איכותיים רבים וערערו את מעמדה של תל אביב כמפנקת והאטרקטיבית מכל.

ספא בפתח תקווה- נוחות והנאה שלובים בהרמוניה
מרכזי הספא בפתח תקווה פתחו בפני תושביה ותושבי הסביבה אופציה שלא היתה אפשרית קודם- והיא התפנקות ביום כיף ללא כל צורך בנסיעה הפקוקה והמתסכלת לתל אביב. כך, מציעה פתח תקווה מכונים העומדים בקנה אחד עם איכותם של המובילים בתחום, לצד זמינות ונוחות הגעה מקסימלית ובל נשכח- האווירה הייחודית המאפיינת את פתח תקווה.

פינוק ברמה אחרת בספא בפתח תקווה
מכוני הספא השונים בפתח תקווה מציעים שלל אטרקציות מופלאות, החל מטיפולים כגון עיסוי תיאלנדי או מסאז´ רפלקסולוגי, דרך מתקני ספא מפנקים כמו ג´קוזי או אמבט שמנים וכלה בארוחות גורמה שכולן חוויה קולינרית בלתי נשכחת. כך, יום כיף בספא בפתח תקווה משלב את ההנאה הקסומה שבטיפולי ספא עם עיר מרהיבה ועשירה. אז בחרו בפתח תקווה- והעניקו לעצמכם פינוק ברמה אחרת; רק אל תתפלאו אם לצידכם תמצאו לקוחות תל אביבים שהעדיפו גם כן לבחור בספא בפתח תקווה.

מפת אתר | צור קשר