ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בחדרה

רבים מאיתנו מנהלים אורח חיים לחוץ ודינמי אשר כולל עבודה, משפחה, חיי חברה, חיים פרטיים ופעולות העשרה ופנאי. כל אחד ואחת מאיתנו מנסה לתמרן בין המחויבויות כהורים, עובדים ובני זוג לבין תחביבים, מנוחה וחיים פרטיים. על מנת למצוא את איזון בין כל המרכיבים בחיינו חשוב לקחת לעיתים פסק זמן מהלחצים ורוטינה היום יומית ולתת לגוף ולנפש מה שהם באמת צריכים בכדי להזרים אנרגיות מחודשות ומרעננות. ביקור בספא המציע מגוון טיפולים מקצועיים ומפנקים יעשה פלאים להרגשה הכללית שלכם.

טיפולים בספא
הספא מציע מגוון רחב של חבילות טיפולים המותאמות במצבים שונים: פינוק באופן פרטי, יום כיף עם חברים או גיבוש קולגות למשרד, יום חופש רומנטי עם בן או בת הזוג או זמן איכות עם ילדים. המטופל הוא זה שבוחר את החבילה המתאימה ביותר לאופיו ומטרת הביקור בספא. יום מפנק עם בן הזוג יכול לכלול ארוחה רומנטית לאור נרות, ביקור בג´קוזי מפנק ומסאג´ זוגי ארומטי. במהלך יום גיבוש עם חברים או עמיתים לעבודה כדאי לכלול זמן איכות בבריכה מחוממת, השתתפות בארוחת בוקר מפנקת וטיפולים כגון: מניקור ופדיקור ועיסוים עם אבנים חמות.

אזור חדרה
חדרה הינו אזור קסום הנמצא צפונית לאזור השרון. מדובר בשטח רגוע ומרוחק משגרת חיים הנהוגה במרכז הארץ. הספא המקצועי והותיק שנמצא באזור חדרה מציע שלל רחב של פינוקים וטיפולים שיעזרו לכם להרגיש כמו חדשים. הפתיעו את אלה שאתם אוהבים באמצעות יום מפנק בספא וביחד תזכו ליום שכולו טיפול מסור ומקצועי שיעזור לכם להתחיל את השבוע עם כוחות מחודשים.

פנו אלינו עכשיו ותקבלו הצעות מפתות לטיפולים מקצועיים ומגוונים!

מפת אתר | צור קשר