ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בקרית אונו

קריית אונו היא עיר שלווה וייחודית שמשתיכת למחוז תל אביב. עיר זו, שהוחרזה כעיר רק לפני שמונה שנים גדלה באופן מהיר באמצעות קליטה של תושבים חדשים. התושבים אשר מגיעים לקריית אונו הם לרוב זוגות צעירים שזה עתה נישאו והקימו בית חדש. מדובר באנשים איכותיים אשר תופסים את משרות המפתח בהייטק, מסחר והעולם הפיננסי ומועסקים בגוש דן. קריית אונו מהווה את העיר מגורים האולטימטיבית כאשר היא נמצאת במקום אסטרטגי וקרובה לתל אביב מצד אחד ומתפקדת כעיר שלווה ורגועה הרחוקה מהלחץ שמאפיין את ערים גדולות במרכז הארץ מצד שני.

שירותים בספא
בספא הממוקם בקריית אונו הינו ספא איכותי ומקצועי אשר מספק את השירותים הטובים והיעלים ביותר עבור קהל הלקוחות הרחב והנאמן שלו. השירותים המוענקים בספא כוללים מגוון רחב של טיפולים כגון: ביקורים בסאונה וג´אקוזי, שחיה בבריכה מחוממת, מסאגים תאילנדיים ושוודיים, טיפולי אבנים חמות וטיפולים ארומטרפיים, עיסוים זוגיים וארוחות מפנקות.

ספא עבור זוגות
בספא בקריית אונו, המטפילם מציעים חבילות מפנקות שמתאימות במיוחד עבור זוגות. זוגות בכל הגילאים יכולים לבקר בספא על מנת לזכות בטיפולים מקצועים ולהפוך את החוויה בספא לבילוי משותף. במידה וברצונכם לחגוג יום נישואין, קידום בעבודה או יום הולדת הספא עבורכם הינו המקום האולטימטיבי. הביקור בספא הוא הפתרון הטוב ביותר עבור זוגות שנמצאים בסטרס ומעוניינים למלא מצברים ולקבל אנרגיות מעננות ומחדשות.

מפת אתר | צור קשר