ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ברמת השרון

רמת השרון הינה עיר הממוקמת במחוז תל אביב אשר הוקמה השנת 1923 הגובלת עם הרצליה וחוף השרון. רמת השרון הוחרזה כעיר בשנת 2002 ומאז גדלה באופן אינטנסיבי ומהיר הן באוכלוסיה והן בפיתוח עיסקי ומסחרי. רמת השרון מקבלת בזרועות פתוחות את התושבים החדשים ומעניקה את שירותי דיור האיכותיים ביותר לתושבים ותיקים. רמת השרון הינה עיר דינמית וצעירה אשר מתאפיינת בתושבים איכותיים ונעימים.

הספא הממוקם בעיר רמת השרון
הספא הממוקם בלב העיר רמת השרון הינו ספא ותיק ומקצועי אשר מציע שירותים מקצועיים עבור התושבים ואורחי העיר. במידה ואתם תושבי העיר אל תהססו לבצע הכרות מעמיקה עם הספא והצוות המקצועי שמספק את השירותים ביום יום. רמת השרון נמצאת בקרבה לעיר תל אביב ולמרכז הארץ, לכן אם אתם עובדים בסביבה ורוצים לבצע ביקור קצר בספא על מנת לקבל עיסוי מפנק או טיפול באמצעות אבנים חמות, הספר ברמת השון הינו המקום האולטימטיבי עבורכם. שירותי הספא עומדים לרשות הקהל הרחב גם בסופי שבוע ומציעים את הטיפולים המגוונים בכדי להאזן בין הגוף לנפש.

שירותים בספא ברמת השרון
השירותים שמספק צוות מקצועי של ספא ברמת השרון הינם שירותים הבאים לידי ביטוי בטיפולים מגוונים ומפנקים המרוכזים בחבילות ספא מקצועיות שכוללות ארוחות מזינות, לינה בסוויטות מפוארות, עיסוים מקצועיים, טיפולי שמנים וטיפולים ארומטרפיים, טיפולי עור פנים, ביקורים בסאונה וג´קוזי ועוד. חשוב לציין כי כל המעסים שלנו עברו קורס עיסוי מקצועי ומתמחים בתחום.

מפת אתר | צור קשר