ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק זוגי

יום פינוק זוגי

זה לא מכבר הוכח הקשר הישיר שבין שבירת השגרה לזוגיות בריאה ומוצלחת. כך, מהווה יום פינוק זוגי אופציה אידיאלית לחיזוק הקשר והרומנטיקה, כמו גם להטענת אנרגיות חדשות ורעננות שלעיתים נשכחת לה בתוך סדר היום העמוס. בין היתר, יכולים בני הזוג המבקשים להקדיש מעט זמן לעצמם, לצאת לטיול קצר או לערוך פיקניק, אך אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לליבם מסתכמת בספא איכותי ומפנק.

מה מציעים מכוני הספא עבור זוגות?

כבר עם הכניסה למכון הספא ניתן להרגיש את תחושת הרוגע, השלווה העוטפת והרומנטיקה העדינה. לזוגות המבקשים לבלות יום כיף זוגי יוענקו חבילות טיפולים מתאימות, הכוללות שימוש במתקני הספא המפנקים וארוחות שטעמן דינאמי וקליל. בין השאר, יוכלו בני הזוג לבחור במסאז´ באבנים חמות, טיפול ארומתרפי או עיסוי שוודי. זאת, לצד שהייה בג´קוזי אינטימי או אמבטיית שמנים מופלאה. כל ההנאות האלה ועוד רבות מוצעות כחלק מיום פינוק זוגי, הנבחר, כאמור, בהתאם לדרישותיו, צרכיו וטעמו האישי של השניים.

לגלות את האהבה מחדש ביום פינוק זוגי בספא

ספק אם ניתן לדמיין סיטואציה מושלמת יותר מג´קוזי יוקרתי, כוס יין ובן או בת הזוג; ואכן, ידוע כי הבחירה בספא מבטיחה יום זוגי בלתי נשכח. האחרון מתאים לכל אירוע, החל מיום ההולדת, יום השנה, יום הנישואין וגם סתם, פשוט כי מתחשק לפנות קצת זמן וליהנות אחד עם השני, כמו גם אחד מהשני. אז בחרו ביום פינוק זוגי- והניחו לעצמכם לגלות את האהבה מחדש.

מפת אתר | צור קשר