ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאז זוגי

מסאז´ זוגי

מסאז´ זוגי הפך בשנים האחרונות לאחת מחבילות הטיפולים המבוקשות ביותר במרכזי הספא במדינת ישראל, ולא בכדי- שכן זה האחרון מלא בהנאה, רומנטיקה וריפוי פיסי ומנטלי. ואכן, רבים הם הזוגות הבוחרים ביום כיף בספא לרגל יום ההולדת, יום הנישואין או השנה ולפעמים גם סתם, פשוט כי מתחשק להקדיש זמן אינטימי וייחודי עבורם. מסאז´ זוגי מבטיח הענקתה של אווירה רומנטית ומלאת קסם, רוך ומגע.

מסאז´ זוגי- הכיצד?

מרבית מכוני הספא מציעים חבילות ספא זוגיות, המשלבות מספר טיפולי מסאז´ המותאמים באופן אישי על פי טעמם וצרכיהם של השניים. אלה נעשים כמובן בחדר משותף, הממצה באופן מושלם את הנאתם של בני הזוג אחד עם השני והאחד עם השני. לצד הטיפולים המפנקים, דוגמת מסאז´ שוודי או ארומתרפי, כלולות בחבילות השונות גם אמבטיות שמנים מיוחדות, סאונה מענגת, ג´קוזי רומנטי ולעיתים גם בר חמצן או חמאם טורקי. אלה מלווים בכוס יין קרירה, נשנושים טעימים וארוחות נהדרות- הכל בהתאם לבקשת הזוג.

הנאה זוגית אידיאלית בספא

הקשר שבין שבירת שגרה ופינוי זמן איכות זוגי בספא לבין קשר בריא וחזק הוכח זה לא מכבר; ואכן, רבים מהזוגות הישראליים מכירים את ערכו של המסאז´ הזוגי בכל הנוגע לרומנטיקה, הנאה משותפת ויצירת זכרונות מתוקים. עם זאת, חלקם לא מודעים ליתרון העלות שברכישת חבילת טיפולים זוגית, המבטיחה מחיר נמוך יותר עבור כל טיפול, לצד הנאה כפולה ומכופלת. כך, מהווה מסאז´ זוגי פינוק מושלם ומשתלם כאחד.

 

מפת אתר | צור קשר