ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

קופונים לספא

קופונים לספא

מחפשים מתנה שמשלבת רוגע ובריאות עם אווירה כייפית, חוויה שנשארת איתך למשך ימים רבים, והרבה הרבה פינוק? יום טיפול ספא הוא מתנה שמאד כיף לקבל, וכמובן -גם כיף מאד לתת. כל מרכז ספא מאפשר לרכוש קופון למגוון רחב של טיפולים וחבילות אפשריות, ולהעניקו כמתנה מקורית, מפתיעה ומפנקת – שכל אחד יהיה מאושר לקבל.

חברות וארגונים גדולים רבים נוהגים להעניק קופוני ספא כצ´ופרים לעובדים מצטיינים, לעובדים שקיבלו קידום משמעותי, לעובדים בכירים שעובדים תחת לחץ רב לאורך זמן, וגם כמתנה לימי הולדת, ימי נישואים, או אירועים משמחים אחרים. קופוני ספא הם גם מתנה פופולארית לבני משפחה או חברים שרוצים לפנק את האנשים האהובים עליהם בחוויה כייפית ומרגיעה. קופוני הספא פופולאריים במיוחד כמתנות בתקופת החגים, כמו ראש השנה, פסח או חנוכה.

קופון ספא נבחר ומותאם אישית לאדם שהמתנה מיועדת לו. הקופון כולל טיפולי עיסוי משתנים החל מעיסוי בשמנים ארומאטיים, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, מגוון מסאז´ים – מסאז´ שוודי, תאילנדי, סיני, טורקי ועוד – או אפילו שילוב של כמה סוגי טיפולים יחד. ניתן להעניק קופון לטיפול בודד, כמה טיפולים משולבים – ואפילו ליום שלם בספא. בנוסף, תמיד ניתן לשלב בקופון גם טיפולי פנים, אמבט שמנים, כוס יין, ארוחת בוקר או ערב משובחת ועוד. הקופון מאד נח לשימוש, ומאפשר למקבל לקבוע בעצמו מתי נח לו להגיע.

 


 

מפת אתר | צור קשר