ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק זוגי

פינוק זוגי

רוצים להפתיע ולרגש את בן או בת הזוג שלכם? מעוניינים בחוויה רומנטית ומפנקת שתקרב ביניכם? ספא זוגי הוא המתנה המושלמת והרומנטית שכל זוג חייב אותה לעצמו. העיסוי המשולב, המתקיים באווירה משוחררת ומרגיעה – יפגיש אתכם לחוויה אינטימית, רומנטית ובלתי נשכחת - שתעשה לכם רק טוב. אין ספק שהחוויה המשותפת הזו, שתיצור אצלכם תחושות של התחדשות, רוגע ושלווה – תלווה אתכם לאורך תקופה ארוכה ותיזכר לאורך זמן – אולי לתמיד.

לזוגות שרוצים ליהנות מפינוק זוגי בספא מוצעות מגוון רחב מאד של טיפולים וחבילות, בטווח רחב של מחירים, טיפולים ופינוקים. אפשר לבחור מבין חבילות זוגיות רבות המוצעות על ידי הספא, או להרכיב עבורכם או עבור אחרים חבילת ספא זוגית מפנקת וייחודית שמותאמת בצורה מקסימאלית לבקשתכם.

טיפול ספא זוגי מומלץ במיוחד כמתנת יום הולדת, יום נישואים, יום האהבה או חגיגות יום שנה עם בן או בת הזוג. כמובן, שתמיד כיף להפתיע את בן או בת הזוג סתם כך, כדי לחגוג את אהבתכם, ביום מפנק ורומנטי. יום ספא זוגי מתאים לא רק לזוגות! גם שני חברים או חברות יוכלו ליהנות מפינוק זוגי שיקרב ביניהם ויחזק את הקשר. כמובן, שתמיד אפשר להעניק לזוג חברים קרובים, להורים, או לעובדים ובני או בנות זוגן קופון לפינוק זוגי בספא כמתנה מיוחדת ומפנקת שהם יהיו מאושרים לקבל.

 

 

מפת אתר | צור קשר