ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בנמל תל אביב

ספא בנמל תל אביב

דמיינו לעצמכם את חוף הים הקסום של תל אביב, בריזה קרירה, מזח ישן, רעש הגלים ברקע... אין ספק שנמל תל אביב המחודש הוא אחד המקומות היפים ביותר בעיר תל אביב, ואולי אף בישראל כולה. באווירה רומנטית וקסומה, כשחוף הים התל אביבי הקסום במרחק צעדים ספורים – נמל תל אביב הוא אחד המקומות הקלאסיים ביותר ליהנות מטיפול ספא מפנק במיוחד, שלאחריו אפשר לטייל על שפת הים וליהנות מבריזה קרירה ונוף משגע, או לקפוץ לאחת מהמסעדות או בתי הקפה הרבים שמציע הנמל.

נמל תל אביב מתאפיין באווירה חופשית, שמחה וקיצית, וידוע כיעד תיירותי מוביל ומבוקש. הנמל מושך אליו רבים שרוצים ליהנות מחוף הים התל אביבי או משפע המסעדות, בתי הקפה והבילויים הליליים שמציע הנמל – אבל גם כאלו שיודעים להעריך את האווירה המיוחדת של הנמל ולשלב אותה בטיפול ספא מפנק ומרגיע.

מכוני הספא הרבים בנמל מציעים מגוון רחב של טיפולים אטרקטיביים וחבילות מפנקות, מסאז´ים מיוחדים וטיפולים בריאותיים מגוונים. תל אביב היא העיר המרכזית בישראל ולכן זה טבעי שמרכזי הספא האיכותיים והיוקרתיים ביותר בחרו להתמקם בעיר דינאמית זו. תל אביב היא העיר האידיאלית לספא, מפני שהיא מציעה ללקוח ליהנות מחוויה שלמה בה יוכל ליהנות ממגוון האטרקציות שיש לעיר להציע, האווירה התל אביבית שאין לה תחליף – וכמובן, טיפולי ספא מהטובים בארץ.

מפת אתר | צור קשר