ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חמאם תורכי

חמאם תורכי

ביקור בחמאם תורכי הוא אחת החוויות הבלתי נשכחות שמזמן טיול לתורכיה לישראלים רבים. אבל היום, כבר אין צורך לנסוע לתורכיה כדי ליהנות מנפלאותיו של החמאם התורכי – כאשר מיטב מרכזי ספא בארץ מציעים חוויה אקזוטית, מיוחדת ומפנקת זו, ממש כמו בתורכיה.

החמאם התורכי הוא שילוב מנצח בין מזרח למערב, בין טכניקות החמאם התורכי המסורתי בן מאות השנים לבין תרבות המרחצאות האירופאית המערבית הייחודית. מסורת רומית וביזנטית זו אומצה ומאוחר יותר שוכללה על ידי הטורקים הסלוקים, שראו ברחצה בחמאם דרך לטהר עצמם, להגיע לשלווה ולאיזון בין הגוף לבין הנפש. דרך העור שלנו אנחנו יכולים להחדיר בריאות וחיוניות לגופנו, לנקז רעלים, לטפל במצבי עייפות ומתח ולשקם את כלל המערכות בגוף. בטמפרטורה נעימה ולחה, כשאתם שוכבים על משטח שיש חם, ומים קרים מוזלפים על העור, נקבוביות העור נפתחות ומקבלות את שפע הבריאות שמוחדרת לעור ומפשטת בגוף.

חמאם תורכי – מה זה בעצם?
חמאם תורכי הוא בית מרחץ חם ולח שמשמש לרחצה ולעיסוי. החמאם התורכי הקלאסי העתיק היה בנוי כך שהמטופלים יכלו לקבל טיפול  בחדר החם ולאחר מכן עיסוי או מסאג´ לצורך הרגעות. כיום יש מגוון רב של מבני חמאם תורכי, חלק מודרניים יותר וחלק נבנו כל שהם מזכירים את המבנים העתיקים מהתקופות הקדומות. האווירה הרגועה והאותנטית של החמאם, שנותנת תחושה של סיפורים ואגדות ישנות ועתיקות, עושות את כל ההבדל בינו לבין כל ספא מערבי אחר.


 

מפת אתר | צור קשר