ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מסאז´

הימים חולפים בקצב מסחרר , הגוף תפוס ולחוץ ואתם לא מפסיקים להתרוצץ...כנראה שהגיע הזמן שתטפלו בעצמכם. ספא מסאז´ זו הדרך האולטימטיבית להגיע לאיזון. איזו דרך טובה יותר יש להירגע מאשר ספא מסאז´ מפנק שמטפל בכל שריר ושריר בגופכם. בין אם מדובר בצורך להירגע מהעומס והמתח של חיי היומיום או בחגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר ספא מסאז´ הוא המקום להגיע אליו. השילוב בין יתרונותיו של ספא לבין מסאז´ יוצר הרמוניה מושלמת.

מה אנו מציעים בספא מסאז´
במכון הספא שלנו תמצאו שפע עיסויים באווירת ספא יוקרתית .ניתן להגיע למסאז´ בלבד או לחילופין לחבילת ספא מפנקת .ישנן שפע של חבילות ספא מפנקות הכוללות מסאז´ בשילוב פינוק כגון כוס יין יוקרתי , אמבט שמנים מפנק או ארוחה הכוללת מטעמים מגוונים. בין שלל העיסויים שאנו מציעים ישנו מסאז´ שמנים ארומטיים, מסאז´ להמרצת הדם בגוף, מסאז´ רקמות עמוק, מסאז´ לספורטאים ועוד. כדי שתיכנסו לאווירה הרגועה דאגנו לתאורה עדינה ולמוזיקה נעימה שילווה את השהות שלכם אצלנו. כל פרט ופרט נבחר בקפידה כדי להגיע לחוויה שלא תשכח.

חגיגה בספא מסאז´
יום נישואין קרב ובא, מחפשים דרך מקורית לחגוג יום הולדת ולהישאר עם חוויה... הספא מסאז´  הוא המתנה לכל אירוע. שובר מתנה בספא מסאז´ כולל מסאז´ ,ניתן גם בשילוב טיפולים נוספים ושהייה במתחם הספא היוקרתי.
מפת אתר | צור קשר