ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ביהוד מונוסון

כאן ליד הבית ביהוד מונסון צמח לו ספא איכותי ויוקרתי.מתחם הספא שלנו מעוצב להפליא וכל פרט ופרט בו נבחרו בקפידה על מנת ליצור את האיזון המושלם. תאורה רגועה ונעימה לצד מיטב העיצוב ילוו אתכם בכל מתחם הספא ליצירת אווירה רגוע ונעימה המנותקת מחיי היומיום הסוערים. הספא ביהוד מונסון עולה על כל הציפיות ויספק לכם כל פנטזיה שתרצו.

מה אנו מציעים בספא ביהוד מונסון
לצד חבילות ספא יוקרתיות ניתן למצוא שלל טיפולים ייחודיים ומתקדמים לכל מטרה. בין טיפולי הספא שלנו ניתן למצוא עיסוי קלאסי בשמנים ארומטיים של מיטב החברות,עיסוי להמרצת הדם בגוף, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק ועוד טיפולים רבים ומגוונים. כל הטיפולים מתבצעים על ידי צוות מקצועי ומיומן שרכש את הידע במקומות המובילים בתחום ועובר השתלמויות נוספות להרחבת הידע על בסיס קבוע. מיטב המעסים ממתינים לכם בספא ביהוד מונסון, כדי ליצור את החוויה האולטימטיבית.

חגיגה בספא ביהוד מונסון

יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקות או כל חגיגה אחרת תהיה במיטבה כאן אצלנו. אנו מציעים שוברי ספא הכוללים טיפולים שונים לצד פינוקים כגון כוס יין איכותי, שילוב ארוחת בקר הכוללת מטעמים נהדרים ,אמבט שמנים מפנק לזוג או ליחיד ועוד. שובר מתנה לספא מאפשר לחוגג להגיע בזמנו הפנוי, בנחת ומוכן ליום פינוק. אז בואו לחגוג איתנו במכון הספא שלנו וקחו חלק בחוויה שתשאר איתכם לנצח.
מפת אתר | צור קשר