ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות פינוק ספא

עבור רובנו המחשבה הראשונה שעולה לאחר שמיעת המילה "פינוק" היא ספא יפהפה, יוקרתי ומופלא; ואכן, למכוני הספא בימינו ערך משמעותי בכל הנוגע ליציאה משגרת היום יום המעייפת והקדשת מספר שעות מענגות לגוף ולנפש. כך, לשחרור הלחצים והמתחים המאפיינים את חיינו המודרניים חשיבות רבה בהענקת היכולת להתמודד עימם, כמו גם עם מירוץ החיים הבלתי פוסק, בהצלחה.

מה כוללת חבילת פינוק בספא?
חבילת פינוק שואפת להעניק טיפול מקיף, מכף רגל ועד הקודקוד, שמטרתו להפוך את המטופל לאדם חדש. בהתאם לכך, קיים מגוון רחב של חבילות פינוק מוכנות ואף אופציות הרכבה אישית של חבילות על פי צרכיו ורצונותיו של המטופל. על פי רוב, יכללו האחרונות מגוון טיפולי עיסוי דוגמת מסאז´ תאילנדי, עיסוי רפלקסולוגי וטיפול באבנים חמות. זאת, לצד שימוש במתקני ספא כגון ג´קוזי, אמבטיות שמנים וסאונה וכן מטעמים שונים ושתייה קלה ו/או אלכוהולית.

למי מיועדת חבילת פינוק לספא?
שלל חבילות הפינוק מותאמות בעיקר לאלו המבקשים סיוע בהתמודדות עם מעמסת החיים המהירים, באמצעותה הכנסת אנרגיות חדשות וקבלת הנאה אופטימלית. תוך כך ובמקביל, מתאימות החבילות לרכישה כמתנה עבור חבר או בן משפחה. יודגש, כי רכישת חבילות פינוק זוגיות מהוות שי רומנטי מושלם ומשתלם כאחד; זאת, לאור העובדה שקניה כפולה מורידה עת עלותו של כל טיפול לכשעצמו.

מפת אתר | צור קשר