ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולים בספא

טיפולי ספא הפכו זה לא מכבר לפינוק האידיאלי עבור כל המבקש לצאת משגרת היום יום העמוסה ולהקדיש מספר שעות לגופו ולנפשו בלבד. טיפולי הספא נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות והן עיסויים ומתקני טיפול. שני אלה מעניקים שילוב ייחודי של ערך מנטלי וערך גופני, באמצעות מעל ל-150 שיטות טיפול שונות- כלל גופניות או כאלה המותאמות לאזורים ספציפיים בגוף.

אין סוף טיפולים- אין סוף הנאות
אנו מציעים עבורכם שלל טיפולי ספא הניתנים מטעם ובפיקוח צוות מקצועי, תוך שימת דגש על איכותם וההנאה שהינם מספקים. בין היתר, מעניק צוות המסאז´יסטים שלנו עיסוי שוודי, המתמקד בטיפול בשמנים; עיסוי תאילנדי, המטפל באזורי הרקמות הרכות, הגידים והשרירים; מסאז´ ארומתרפי, המתרכז בריחות; מסאז´ פנים; וטיפול באבנים חמות. כל אלה, בשילוב חבילות ספא המעניקות, כאמור, גם שימוש במתקני הספא השונים דוגמת הסאונה, החמאם הטורקי והג´קוזי. לאחרונה רבים נרשמים לקורס עיסוי מטמורפי והופכים למעסים בתחום זה שנכנס חזק לאתרי ספא שונים.

בחרו בנו- והעניקו לעצמכם טיפולי ספא בלתי נשכחים
אנו מבטיחים להתאים באופן אישי את טכניקות הטיפול בהתאם לצרכיו, דרישותיו וטעמו האישי של הלקוח. מומלץ, כמובן, ליצור חבילות טיפולים המשלבת בין מספר טכניקות, אשר תעניק לכל לקוח את חווית הספא המושלמת עבורו. הצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם יום של אושר פיסי ומנטלי גם יחד, כך שכשאתם בוחרים בנו- אתם יכולים להיות בטוחים שהפקדתם את גופכם בידי הטובים ביותר.

מפת אתר | צור קשר