ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא באשדוד

חצי שעת נסיעה מהמרכז ועל קו החוף הדרומי, נמצאת אשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל. זוהי עיר המטפחת תרבות ואמנות – ספורט, מוזיאונים, מופעים ופסטיבלים רבים מתקיימים בה. כעיר נמל- מקיימת פעילות מסחרית שוקקת, והתיירות בה מתפתחת. כמו אויר לנשימה, כשחושבים על רגיעה אפילו לרגע מהמולת השגרה- ומחפשים פתרון.. המחשבה הטבעית העולה היא להרחיק לפינה מבודדת ומרוחקת אשר תשכיח מכם את מחשבות היום- יום.

מה היתרון שבספא באשדוד?
הספא באשדוד הוא פינת חמד בלב השאון של חיי העיר השוקקת.
ספא אשדוד נמצא במרחק נגיעה ובכך נעוץ יתרונו, אין צורך להשקיע משאבים נוספים כדי לקבל את מה שמגיע לכם ממילא... תחזוקה של הגוף היא גם תחזוקת הנפש- ולכן כדאי לחשוב על ביקור בספא לעתים קרובות יותר. בין אם בחרתם בעיסוי רפואי או עיסוי מפנק, הצוות המקצועי ישמח ליעץ לכם ולהתאים את הטיפול לרצונכם ולצורככם.

הצוות המקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול אותו בחרתם ישלים את החויה כולה עם מוזיקה משכרת, ניחוחות עדינים,עיצוב חודר לנפש והשלווה שמתחילה בטיפול ממשיכה אל הלב.
בין אם רציתם להפתיע את בן או בת זוגכם, לפנק גם את עצמכם, להציע למתחתנים פסק – זמן ממרדף הסידורים, ערב גיבוש, מסיבת רווקות או רווקים, יום כיף מהמשרד- יש בידיכם לבחור את הטיפול ספא – או את חבילת הטיפולים הרצויים. אז מה תבחרו? הכל בידכם...!
מפת אתר | צור קשר