ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בקריות

כאן ממש ליד הבית , בלב הקריות, קם לו ספא בוטיק ייחודי שעונה על הצפיות הגבוהות ביותר בתחום. ספא בקריות הינו ספא איכותי ומקצועי  שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ,כבר לא צריך לחפש יותר מדי.עברו הימים בהם תושבי הקריות  נאלצו להגיע למרכז הארץ על מנת למצוא איכות ללא פשרות, היום הכל כבר כאן, מרחק נגיעה מאיתנו .

מה שונה בספא בקריות?
הספא הייחודי בקריות  מתאדר באווירה כפרית ונעימה, אפילו משפחתית אך עם זאת מספק לקהל הלקוחות הרחב שפע של טיפולים מקצועיים מהשורה הראשונה.בספא ישנו דגש רב על מקצועיות החל בצוות המטפלים אשר נבחר בקפידה ועובר קורסים משלימים בתדירות גבוהה ועד רענון תמידי של החלל בו מתבצעים הטיפולים השונים.כמו כן , מתווספים סוגי עיסויים חדשים ועדכניים, חבילות ספא שונות ומגוונות לחוגגים ועוד אטרקציות שונות ומגוונות  מדי חודש.

צוות מכון הספא בקריות מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן
מהרגע הראשון בו תגיעו תרגישו  שאתם עומדים בפני חוויה שאין בה פשרות. האווירה השונה והייחודית תעטוף אתכם עם כניסתכם למתחם הספא. גוונים נעימים ומוקפדים, מוסיקת רקע מדוייקת וצוות  איכותי ונעים ילווה אתכם ברגעי רוגע שישארו איתכם עוד זמן רב.כשאתם חושבים על יום כיף או יום פינוק לאנשים היקרים לכם מכל,דרך מרגשת לחגוג יום הולדת או סתם מתנה מקורית הספא בקריות הוא הפתרון המושלם

מפת אתר | צור קשר