ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא בתל אביב

קומפלקס הספא בעיר תל אביב הינו קומפלקס חדיש אשר ממוקם בלב העיר וכתוצאה מכך נגיש להן לתושבי העיר והן לאורחיה. הצוות המקצועי של הספא כולל אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר אשר עברו הסמכה מקצועית לבצע טיפולים מסוגים שונים. המטפלים המקצועיים הינם מטפלים אשר עברו הסמכה דרושה בבתי ספר בינלאומיים המעניקים תעודות יוקריות המתמחות בטיפולי שונים. חבילות טיפולים יוקרתיות

חבילות הטיפולים אשר ניתן רכוש בספא, מפורטות באתר האינטרנט של הספא ומותאמות במיוחד עבור מטופלים שונים. ניתן לרכוש חבילה זוגית אשר מתאימה לזוגות שמעוניינים לבלות זמן איכות רומנטי ולקבל את הטיפולים האהובים על ידם יחד עם בן או בת זוגם. החבילות הזוגיות כוללות לא רק את הטיפולים הרפואיים אלא גם פינוקים נוספים כגון: לינה משותפת בסוויטה מפוארת, ארוחת בוקר מזינה לשניים, וארוחת ערב רומנטית לאור נרות. בנוסף, ניתן להזמין חבילות המותאמות לקבוצה של חברים טובים או בני משפחה אשר מעוניינים להגיע לספא על מנת לקבל יום פינוק מושלם.

הטיפולים בספא
הספא הוא בעצם ספא רפואי אשר פותח את דלתיו לקהל הרחב על מנת לשפר את התפקוד הפיזי והתפקוד הנפשי של כל מטופל ומטופל ולהגיע להרמוניה מושלמת אשר תזרים אנרגיות מחודשות לכלל המשתתפים בטיפולים.ספא מציע טיפולים רפואיים מסוגים שונים: עיסוי ארומוטרפי, טיפול באמצעות אבנים חמות, שייצו, רייקי, דיקור סיני, עיסוי שבדי, ביקור בבריכה מחוממת, סאונה, טאיינה, ביקור בג´קוזי ועוד.

מפת אתר | צור קשר