ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מסאג´

קומפלקס הספא הינו מרכז הכולל את הטיפולים הייחודים והאפקטיביים ביותר שמטרתם להאזן בין גוף והנפש של האדם וכתוצאה מכך להזרים אנרגיות חיוביות ומחודשות. הטיפולים בספא הינם טיפולים מומלצים לאנשים בכל הגילאים. כולנו משקיעים הרבה אנרגיות בעבודה, במטלות של הבית ובמהלך האינטרקציה שלנו עם האנשים הסובבים אותנו. בשלב מסוים אנו מרגישים תשישות גופנית ונפשית ומעוניינים להחזיר את האנרגיות האבודות. המטפלים המנוסים בספא עושים את מיטב יכולתם על מנת להבטיח כי השהות של כל מטופל בספא תשאיר עליו רושם ותעורר בו את הרצון לחזור לטיפול שוב ושוב.

טיפולי ספא מפנקים
לפני ההרשמה לטיפולים, הלקוחות הפוטנציאלים מוזמנים להיכנס לאתרי אינטרנט של הספא על מנת ללמוד אודות השירותים המגוונים המוצעים בו. הטיפולים הינם טיפולים מגוונים אשר מרוכזים לתוך חבילות יחודיות אשר מותאמות למטרות שונות. החבילות מתאימות לזוגות רומנטיים, חברים בחופשה או בני משפחה אשר מעוניינים לעשות יום כיף בספא.

סוגי עיסוים בספא
טיפולי העיסוים אשר כלולים בחבילות ספא באים לידי ביטוי בעיסוי שבדי, עיסוי תאילנד, עיסוי שרירים עמוק, עיסוי טורקי, עיסוי פנים, עיסוי משולב, עיסוי כפות רגליים, עיסיוי רקמות עמוק, עיסוי ארומוטרפי, עיסוי באמצעות אבנים חמות, עיסוי סיני מסורתי, עיסוי רפואי ועוד. העיסוים מוצעים על ידי צוות מיומן של מטפלים בעלי ניסיון וותק בתחום אשר מספקים עיסוים על פי דרישת הלקוח למשך זמן משתנה: חצי שנה, שעה, שעה וחצי ושעתיים.

מפת אתר | צור קשר