ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חוויה רומנטית לזוג

אתם אולי כבר מכירים את החוויה המפנקת המנתקת אתכם מהמולות היום-יום לתוך חלום שכולו מחזיר לגוף את האנרגיות, בין אם בעיסוי, בין אם בחבילת ספא עם חברות או חברים, בין אם בג´קוזי, אמבט מלחים, שאיפת חמצן בבר- החמצן הייחודי שלנו, מגוון הטיפולים המשלימים ועוד... אין מתחרה לרגע שבו אנו מעניקים לגוף את מלוא תשומת הלב לה הוא ראוי – גם אם זה לא על בסיס טיפול קבוע..

חוויה רומנטית לזוג באירועים מיוחדים
כאשר מדובר בבן/בת הזוג, החוויה האישית הופכת למשותפת, אך מותאמת לכל אחד לפי בחירתו. טיפולי הספא העשירים מעניקים חווית הרגעות לאור נרות עם מוסיקה מרגיעה, ארוחה (בוקר, צהריים או ערב) לאור נרות, ג´קוזי עם מים חמים ורוגעים כאשר אתם לוגמים מכוס יין או שמפניה, עיסוי שלאחריו תוכלו להכנס לחדר פרטי- ביקור אשר עשוי להמשך יום שלם בספא – הוא רקע נהדר לבלות עם בן/בת – הזוג, ומעשירה את חווית ה"ביחד". ביום- נישואין, יום- הולדת של בן/בת הזוג, כרקע למתנת אירוסין או כשרוצים חוויה רומנטית בלתי נשכחת שתשאיר חיוך בגוף ובעיקר בלב, כל שנשאר הוא להשאב לתוך החוויה, כשיש צוות שלם שדואג לביקור הקסום להיות מושלם.

חוויה רומנטית לזוג בכל יום
גם כאשר לא מדובר באירוע אותו צריך לחגוג או בהפתעה, צוות הספא יוכל להציע לכם ביקור זוגי רומנטי ייחודי, ולהתאים לכם את הטיפולים. כדאי לזכור כמובן שישנן חבילות ספא אשר מיוחדות לבני- זוג, וכוללות טיפולים מסוגים שונים ומגוונים לבחירתכם - וכולן בביקור אחד.

מפת אתר | צור קשר