ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי עמוק

טיפולים יחודים אשר מציע צוות המטפלים המנוסים במרכז ספא ברחבי הארץ הינם שירותים איכותים אשר המטרה העיקרית שלהם היא להאזן בין הגוף לנפש של המטופלים בצורה זו להרגיע אותם ולהגרים להם אנרגיות חיוביות ומחודשות אשר יספיקו עד הביקור הבא בספא. הטיפולים הינם טיפולים מגוונים כאשר כל טיפול עובד על בעיה פיזית שונה ומרפה אזור אחר בגוף.

טיפולים מגוונים בספא
ניתן לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר כאשר ניתן לבחור את אורך הטיפולים. העלות של המטופלים מושפעת מסוג הטיפול ואורך הטיפול. ניתן להשקיע בטיפול ארוך של כשעתיים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר של ריפוי והרגעה של האזור הספציפי עליו נותנים דגש ושל הגוף באופן כללי. עיסוים פופולריים הינם עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי ועיסוי רקמות עמוק

עיסוי מקצועי לכל חלקי הגוף
כאשר המטופל מזמין עיסוי מקצועי חשוב מאוד להיתמקד באזור הבעייתי בגוף, אזור שכואב ולא נותן לכם מנוחה. את הכאבים מכל הסוגים ניתן להקל על ידי עיסוי מתאים כאשר עיסוי רקמות עמוק הינו עיסוי מקצועי שנועד להקל את כאבים שונים באזורים מגוונים בגוף. עיסוי רקמות עמוק באזורי הגב, הכתפיים והרגליים הינם העיסוים הפופולריים ביותר כאשר התוצאות הינן מדהימות. לאחר טיפול אחד או שניים המטופלים מרגישים הקלה משמעותית ומדווחים על שיפור במצבם הכללי. האזור המטופל שבעבר סבל מכאבים משתחרר ומתפקד כרגיל.

מפת אתר | צור קשר