ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי

עבור רבים מאיתנו, חווית הספא הזוגי היא דרך נוספת להניח זה על כתפי זה את הראש ולהתפנק יחדיו. החוויה אינה מושלמת לפעמים אם בן- הזוג אינו איתנו, שותף להנאות הקטנות של החיים. לכן- אם מתאים לכם לברוח מהשאון וההמולה בחוץ אל תוך אווירה מרגיעה, מפנקת ורומנטית- אז הנה, ללא ספק שספא זוגי יספק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

ספא זוגי הוא מתנה בפני עצמה
אם רציתם לפרגן לבן או בת הזוג ולבסוף החלטתם שגם לכם מגיע פינוק; אם יש אירוע זוגי שברצונכם לחגוג; אם ההחלטה המשותפת היא פשוט לקחת קצת אוויר ולמלאו במפרשים או כחוויה חותמת יום כיף; ואפשר גם יום כיף שלם אפילו ביחד ובאותו החדר- כשהג´קוזי מבעבע ובידכם כוס יין..
חבילה של בילויים בשניים...

בספא קיים מגוון רחב של טיפולים, וניתן לשלב ביניהם. כל אדם מתאים לעצמו את החבילה האולטימטיבית בשבילו, וכך- בשילוב שמנים ארומטיים מרגיעים וממריצי חושים ובחדר חם לאור נרות, עוברים אל אמבט המלחים ביחד בר- החמצן וארוחה חמה לבחירתכם (בוקר/ ערב או צהריים)- הופכים לחוויה בלתי נשכחת של שכרון חושים.

התאמת החבילה יכולה להיעשות ביעוץ הצוות המקצועי בצורה אישית, כך שלא משנה איזה טיפול זוגי בחרתם- שניכם תוכלו להתפנק יחד באותו החדר ובאותו זמן. כשהכל מסתיים, תוכלו ללכת לחדר פרטי עם נרות ויין או שמפניה, וכל השאר תלוי רק בכם...

מפת אתר | צור קשר