ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא

יום כיף בספא הינו חוויה מיוחדת, מרגיעה אשר מעשירה את הגוף והנפש, אך ליום הכיף במרכז הספא המפנק ייתרון משמעותי נוסף והוא כמובן ייתרון בריאותי, עיסוי מקצועי אשר נעשה על ידי טובי המעשים מעניק לגוף בנוסף לתחושת הרעננות והנאה, שחרור עמוק של שרירי הגוף אשר לעיתים תחושות כמו מתח, כעס, ולחצים שונים משפיעים עליו לרעה ויוצרים הרגשה בלתי נעימה של כאבים באיזור הגב והמפרקים, ועל כן מומלץ ביותר על ידי רופאים רבים לערוך אחת לכמה חודשים עיסוי טיפולי מקצועי.

עיסוי מקצועי לבחירתך
מרכזי ספא רבים מעניקים ללקוחותיהם את האפשרות לבחור טיפול מבין מגוון הטיפולים הרבים שקיימים, כגון עיסוי הוליסטי, עיסוי רפלקסולוגי, טיפול בשמנים ארומטרפים, עיסוי אבנים חמות ועוד מגוון עשיר ביותר של טיפולים אשר לרוב מוצעים בשילוב עם אטרקצויות נוספות כמו ג´קוזי מענג, סאונה חמימה, בריכה אשר מימיה יחוממו בימי החורף ועוד מגוון גדול של פינוקים ותענוגות.

יום כיף בספא
יום של כיף במרכז ספא הינו חוויה מיוחדת אשר מתאימה גם לעסוקים שבנינו אשר מעוניינים לבלות מספר שעות של פינוק ורגיעה עם אדם אהוב או חברים טובים, וכן גם לאילו מאיתנו אשר פינו לעצמם יום שלם של כיף והנאה. צרו עימנו קשר ותזכו לחוות חוויה בלתי נשכחת של פינוק ורגיעה במחירים שווים לכל כיס ושירות חסר פשרות של עיסוי מקצועי ומפנק.

מפת אתר | צור קשר