ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא פינוק

איזו דרך טובה יותר יש לחגוג יום הולדת, יום נישואין או סתם את סוף השבוע מאשר לטפל בעצמך בספא פינוק שמרפא את הגוף והנפש ומפיג כל מתח שהצטבר בגופנו. כבר ממזמן לא צריך ארוע מיוחד כדי לדאוג לעצמנו שהרי ביקור בספא הוא לא רק פינוק אלא צורך ממשי של גופנו להפגת מתח, להמרצת הדם ולרענון מהשיגרה.

בריאות בספא פינוק
בספא שלנו הרוגע ילוו אתכם עם הכניסה למתחם.אורות עמומים, מוזיקה רגועה ומרגיעה, גוונים ועיצוב שעוטפים בשלווה ומתחם ספא שכל פרט בו טופל בקפידה.. אין ספק שהדבר הראשון שספא מעלה לנו בראש זה פינוק מושלם לצד רגיעה אין סופית, אך לא בכך מסתכם העניין. מלבד הפן של ספא פינוק , לעיסויים השונים שאנו מציעים יש סגולות נוספות כגון : החייאת העור, המרצת הדם , הרפיית שרירים ,הפגת מתח ועוד.כמובן שישנם גם עיסויים המותאמים לפגיעות ספורט שמטרתם לסייע להחלמה מהירה ולשיפור התנועה. אנו מציעים מגוון רחב של עיסויים למטרות שונות לצד חבילות ספא המשלבות רגעי פינוק עם עיסויים מיקצועיים. השילוב האידאלי של ספא פינוק וספא בריאות זוהי דרכנו.

ספא פינוק מתנה
ניתן להזמין שובר מתנה לספא לפי חבילות הספא השונות שאנו מציעים. חוויה שלא תשכח בספא היא המתנה הטובה ביותר למי שחשוב לנו באמת.כוס יין, אמבט שמנים, מנוחה בפינות שקט שלוות ועיסוי מרענן  ישלוו בין ספא פינוק וטיפול מקצועי ומיומן לטיפול הגוף.

מפת אתר | צור קשר