ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא רומנטיות

אחת לתקופה מסויימת כל אחד ואחת מאיתנו מעונינים בניתוק משגרת היום יום הלוחצת, מהעבודה, הלימודים ושאר המחוייבות אשר לעיתים גורמות לנו לחוש תחושת לחץ ומתח. תחושות אלה עלולות להביא את הגוף למצב של עייפות וכאבים באיזורים מסוימים, ועל כן יום של כיף במרכז ספא יהווה פתרון אולטימטיבי, גם בכל הקשור לשחרור השרירים התפוסים וכאבי הגב המוכרים, בנוסף יעניק לנו יום של כיף והנאה מרובה. האלמנט החשוב ביותר ביום הכיף הוא כי ביום הכיף תוכלו להנות מיום רומנטי של פינוקים והנאה אם אהוב או אהובת ליבכם.

חבילת פינוק מיוחדת
חבילת הפינוק הרומנטית מורכבת משלל פינוקים מיוחדים אשר בתחילתם תהנו מעיסוי מפנק לבחירתכם מבין שלל הטיפולים אשר מוצעים במרכז הספא. טיפולים כמו עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות ועוד הם הטיפולים הנפוצים ביותר במרכזי ספא רבים. חבילת הספא עוד כוללת שימוש במתקני הספא המיוחדים כמו טיפול בסאונה יבשה או רטובה, בריכה מחוממת בימי בחורף הקרים ואף חמאם טורקי מיוחד במינו.

יום של רומנטיקה
זוגות אוהבים אשר יבחרו להנות מחבילת ספא רומנטית יזכו ליום שכולו רומנטיקה, ארוחה זוגית מיוחדת בשילוב עם עיסוי לאור נרות אשר מתבצע בחדר זוגי כך שלאורך כל היום תהנו משהות משותפת לאורך היום כולו. על מנת להנות מכל זה צרו עימנו קשר ותהנו מחוויה בלתי נשכחת שתכנס לספר החוויות המשותפות שלכם כזוג.  

מפת אתר | צור קשר