ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא יום

יום של ספא הינו יום שלם של פינוק והנאה מיירבית אשר בתחילתו תהנו מעיסוי מיוחד לבחירתכם מבין שלל העיסויים המוצעים כגון עיסוי שמנים ארומטי, עיסוי תאילנדי מסורתי או עיסוי אבנים חמות אשר יעניקו לגוף את תחושת הרעננות והאיזון אשר דרוש לנו כל כך. יום הפינוק בספא אינו מסתיים לאחר העיסוי כפי שרבים נוטים לחשוב, וכן, לאחר אותו עיסוי מיוחד תוכלו להנות משלל פינוקים נוספים כגון סאונה עשירה, בריכה מחוממת ומענגת, ג´קוזי מיוחד ועוד מגוון גדול מאוד של פינוקים אשר יהפכו את היום שלכם לבלתי נשכח.

יום של כיף ללא סיבה מיוחדת
יום של פינוק במרכז ספא יכול להיות המתנה המושלמת לאירוע מיוחד כמו יום הולדת, יום נישואין או כל חגיגה אחרת אשר הינכם חוגגים. אך חשוב להדגיש כי יום שלם של בילוי והנאה אינו חייב להיות לרגל אירוע כלשהו, אחת לתקופה מסויימת יום של כיף והשקעה עצמית הינו דבר חשוב וגוף ולנפש. שיחרור שרירים תפוסים תוך עיסוי מקצועי בשילוב עם מוסיקה רגועה היוצרת תחושת ניתוק יהפכו את יום הכיף שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

ימי כיף מיוחדים
יום של כיף הינו דבר חשוב ואף הכרחי לבריאות הגוף ולנפש. לעצור את שגרת היום יום, לנשום אויר נקי ורענן, לתת לאדם אחר לטפל בכם במקום תטפלו אתם באחרים, זוהי המשמעות של יום כיף אמיתי.
צרו עימנו קשר ותהנו מטיפול מיוחד ומרגש בחברת אדם יקר לליבכם.

מפת אתר | צור קשר