ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא תל אביב ים

חוף הים של תל אביב הינו מוקד משיכה אשר מושך אליו מאות אלפי מבקרים מדי שנה אשר פוקדים את חופיה הססגוניים של העיר, את בתי הקפה האותנטיים וכמו כן את מרכזי הבילוי הרבים אשר ממוקמים בקרבת חוף הים. רבים מאותם מבקרים נוהגים לפקוד את החופים ולהנות מכמה שעות של מנוחה תחת קרניה החמימות של השמש התל אביבית. רבים מאותם מבקרים אינם מסתפקים ברביצה על החוף ומחפשים אחר דרך מיוחדת להפוך את היום כיף בים למושלם, פתרון מהנה במיוחד הוא יום פינוק במרכז ספא תל אביבי אשר ממוקם בקרבה לחוף הים.

יום של פינוק בספא תל אביבי
יום הפינוק  במרכז הספא אשר ממוקם בקרבה לטיילת בתל אביב יאפשר לכם להנות מיום שלםפ של חוויות מיוחדות של פינוקים, החל מעיסוי לבחירתכם מבין העיסויים המוצעים כמו עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי אירוודה, עיסוי אבנים חמות ועוד מגוון עשיר של עיסויים מסוגים שונים אשר יגרמו לשרירים התפוסים להשתחרר, ולגוף להנות מרגיעה ושלווה מוחלטת. בנוסף תהנו משהות מיוחדת במתקני הספא המיוחדים, ג´קוזי שמנים מענג, סאונה חמימה , בריכה מחוממת ועוד מגוון גדול של אטרקציות יהפכו את יום הכיף שלכם לחוויה המושלמת

להתפנק בכל ימות השנה
באם הינכם אוהבים את חוף הים של תל אביב אך ימי החורף הקרים מונעים מכם את האפשרות לבקר בו, הפתרון האידיאלי הוא ביקור במרכז ספא אשר מציע שהות חמימה ונעימה בבריכה המחוממת ועוד מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות.

מפת אתר | צור קשר