ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב לנשים בספא

טיפולים מפנקים בקומפלקס הספא אהובים על קהל היעד מגוון. רבים מקפידים על קבלת טיפולים מפנקים בספא גם בשביל לטפל בבעיות בריאותיות ולחזק את הגוף וגם בשביל להתפנק להזרים אנרגיות חדשות. הטיפולים המפנקים בספא מותאמים במיוחד עבור נשים וגברים שונים. אין זה סוד כי על מנת לקבל את התוצאות האפקטיביות לאחר הטיפולים בספא, חשוב להתאים כל טיפול וטיפול למצב גופני של המטופל, לדרישות שלו מהטיפולים ולאופיו.

טיפולים מקצועיים בספא
הצוות אשר מעניק את הטיפולים הינו צוות מיומן וותיק אשר מספק את השירותים המקצועיים ביותר ובנוסף נותן לכם את התחושה כי אתם נמצאים בגן עדן אמיתי. לאחר קבלת הטיפולים כל המטופלים יוצאים מהספא כאשר הם מלאי אנרגיות מחודשות ומרעננות ושופעי שמחת חיים.

טיפולי ספא לנשים
נשים אוהבות להתפנק ולקבל טיפולים בספא. במיוחד עבור הנשים בכל הגילאים צוות הספא ארגן חבילות טיפולים ייחודיות אשר כוללות את כל הטיפולים האהובים. באמצעות בחירת החבילה המתאימה, נשים יכולות ליהנות מטיפולים ייחודיים כגון: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, טאווינה, רייקי, שיאצו, דיקור סיני, בידוק בבריכה מחוממת, ביקור בג´קוזי ועוד. ניתן לשדרג את השהייה בספא על ידי הזמנת סוויטות מלכותיות. באמצעות הלינה בספא, אתם יכולים ליהנות מכמה ימים רצופים במרכז הספא ואפילו לשריין את המקום לסוף שבוע שלם. בנוסף לטיפולים ייחודיים ניתן להזמין ארוחות מפנקות בבוקר וארוחות ערב רומנטיות לאור נרות.

מפת אתר | צור קשר