ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא נשים

מתוך ההיענות ההולכת וגוברת של נשים שמבקשות להניח בצד את ריצת היום- יום ולהתפנק עם החברה הטובה, עם אמא, עם האחיות ("גירלס פאואר!"), או עם החברות אשר עוטפות אותך  בכל הזדמנות להיות יחד, אנו מבינים כי ישנו צורך לספא שכולו מורכב מנשים בלבד.

מה מציע ספא נשים?
המרחב הנשי אשר בו תפגשי אך ורק נשים מאפשר לך הוויה ללא גבולות, אין צורך להסתיר את מי שאת, ועם השתחררות הנפש, כך גם הגוף, ולהיפך- ביום שכזה הגוף זוכה לפינוק כלבבך, בין אם זה בטיפול עיסוי שמנים ארומטי או אמבט מלחים, פילינג לעור הפנים או ג´קוזי חם, טיפול פנים או בר- חמצן (מכשיר ייחודי לבית הספא שלנו, מעשיר את רמת החמצן בדם ובכך תורם רבות לגוף) את היא הכתובת לכל הפינוק הזה.

אז מה נשים רוצות?
במקום לצאת לעוד סרט עם חברה, או בית קפה, הדרך הטובה להעביר זמן איכות יחד היא לבחור פשוט מועד שמתאים לפעילות מעין זו, יכול להיות לאחר יום קניות, טיול, יום לאחר ניקיון לכבוד החג, או כל סיבה למסיבה אחרת, ופשוט לספוג מנה הגונה של תשומת לב והזרמת אנרגיות חיוניות לכל איבר ואיבר בגוף. מקומות עבודה שונים כבר הבינו את הצורך הקיים, והחלו במסורת של ימי כיף הפונים במיוחד לפלח הנשי שבאוכלוסיה, ולאו דווקא בגלל יום חג לאישה – אלא כי מגיע לך.

 

מפת אתר | צור קשר