ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

דתיות ספא

כל אישה באשר היא, זקוקה למנוחת הגוף והנפש מדאגות היום- יום. האישה- חוט השני שבמשפחה אשר דואגת לכל דבר בעיתו, ראויה להקשיב לגופה ולספק לו את מנת האנרגיה הנחוצה לו, ואף הרמב"ם עמד על כך שנפש בריאה מתקיימת בגוף בריא, ואין אחד מבלעדי השני.

האם ישנו כזה דבר ספא לדתיות?
ישנו מגוון רחב של מכוני ספא ברחבי הארץ אשר פונים לקהל הדתי והמסורתי. כל ספא לפי אופיו- ישנם אתרי ספא אשר מוקדשים לקהל הדתי, וישנם מכוני ספא אשר בימים מסוימים פונים אך ורק לקהל הנשי או לקהל הגברי, ויכול להיות שבמקום ישהו גברים ונשים- אך איזורי הטיפול מופרדים זה מזה. ישנה מעסה לאישה וישנו מעסה לגבר , בכדי ליצור אוירה אינטימית יותר, חופשיה מבעיות צניעות ורגישה לדרישותיכם. לנוחיותכם ינתנו לכם חלוק, נעליים ומגבות לשימוש לאורך כל זמן השהיה בספא. כמו- כן במקום מוצעת ארוחת בוקר או ערב כשרות, וכן מבחר פירות ויין.

ספא לדתיות – עוד חוזר הניגון...
כשיש מסיבת רווקות, יום הולדת ואף יום נישואין, ניתן להתאים את המקום לצרכי הטיפול, כך שיהיה חווייתי ונעים, נוכל להתאים לכם מטפל לבקשתכם באוירה רוגעת וללא הפרעה חיצונית, ואף לאחר מכן ימתין לכם חדר פרטי. במידה והחלטתן להגיע בקבוצה- ניתן לסגור את המקום כולו למתחם אשר כולו מרוכז באנרגיות שלכן בלבד- באוירה קסומה של נרות ומוסיקה שלווה.

מפת אתר | צור קשר