ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לציבור הדתי

בכל יום אפשר לחשוב על סיבה למסיבה, ובפרט עם משפחה מורחבת נהדרת וגדולה, אשר יש לה חגיגות לרוב. אז כשרוצים לגוון, להזמין יום כיף באוירה קצת אחרת, אשר כל אחד שותף ליום הזה ולכל אחד תגמול מובטח, מוצע לכם יום כיף לציבור הדתי בספא יוקרתי, אשר בו הנפש מתרוממת וגדלה.

יום כיף לציבור הדתי הוא יום בספא
רבים מאיתנו הולכים למעיינות או למקוואות כטקס טהרה- להבדיל, אולם מנהג זה היה נהוג עוד מימי קדם ולא רק בקרב החוגים הדתיים. מקור המילה "ספא" נעוץ בסגולותיהם של המים להשיב את הנפש ולרפא את האדם, לכן כל ביקור בספא טומן בחובו טבילה. הטבילה יכולה להיות באמבט מלחים או בג´קוזי, אולם בספא קיימים מתקנים נוספים בהם ניתן לשבת בחברותא או ביחידות, ובמשך יום שלם להירגע, להניח את הראש ממחשבות והרהורי יום- יום. ניתן גם לערוך מסיבת רווקות בספא, ובכך להעניק מתנה ייחודית, מפנקת ומקורית לפני החתונה אשר להכנותיה יש צורך בגיוס כוחות נפש.

רצונו- תורתו
בפתח הביקור בספא יחולקו חלוקים, נעליים ומגבות לשימוש בספא, כך שאין צורך להביא דבר מלבד עצמכם. הצוות המקצועי מודע לרגישותו של הציבור הדתי מפאת צנעת הפרט, והמקום ערוך לכך בצורות שונות- ניתן להשתמש במקום כולו לאירוע יום כיף- ללא זרים, ניתן לחצוץ בין נשים לגברים, או בין איש לרעהו (כל אחד מקבל טיפול בחדר נפרד, או בזמני טיפול שאינם מקבילים).

מפת אתר | צור קשר