ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא במלונות תל אביב

ספא במלונות תל אביב או בקרבת המלונות זהו היהלום שבכתר הדובדבן האמתי של הבילוי והפינוק האולטימטיבי. רוב אורחי בתי המלון ובשנים האחרונות יש גידול משמעותי מאוד בתיירות הפנים בישראל ובתל אביב בפרט אבל גם מטיילים ואנשי עסקים זרים כמובן. נוהגים ונהנים  להשתמש בשירותי הספא של בתי המלון. ניתן אף לומר שעבור רבים מאורחי המלון רגעים אלו בספא הם הרגעים הטובים ביותר בחופש. אלו רגעים טהורים של שקט שלווה נינוחות ומגע מלטף, רגעים של התחדשות וריפוי לגוף ולנפש.

לא רק לאורחים!
מרכזי הספא מטפלים לרב באורחי המלון אבל לא רק, בתאום מראש ניתן לקבל טיפולים במרכזי הספא שבמלונות גם אתם לא אורחי המלון באופן רשמי. למרכזי ספא אלו יש גם מועדוני חברים ולקוחות קבועים שמרבים להגיע לספא לקבלת טיפולים ופינוקים לחלוטין ללא קשר למלון אבל אין ספק שקרבת הספא למלון המפואר לניחוח של חול ולאווירה הנינוחה אך היוקרתית שיש למלון בכלל מוסיפה גם לחווית הספא הנהדרת .

זה רק נראה יקר
כמו שאומר המשפט המפורסם זה לא באמת יקר זה רק נראה יקר כך גם השימוש במתקני הספא במלונות תל אביב. מרכזי הספא מקפידים שלמרות כול ההוד וההדר מחיר הטיפולים ומתקני הספא לא יהיו יקרים יותר ממחירי השוק לאותם הטיפולים המקבילים. מה שבטוח זה שלא צריך לפחד, מי שחוגג אירוע מיוחד או רוצה להתפנק בשביל הכיף צריך בסך הכול להתקשר ולהתאם טיפול כאילו היה זה ספא בכול מקום אחר.העובדה שהספא נמצא במלון יפה ומפנק זהו רק בונוס.
מפת אתר | צור קשר